snart 4år og begynner å se etter nytt bilsete..

Hebbeliten

Forelsket i forumet
Guttungen på snart 4år sitter enda bakovervendt i et Acta Graco sete til 25kg. Men nå begynner eg å se litt etter et nytt, som da blir fremovervendt (15-36kg). Helst et med isofix, sånn at det er festet til bilen, selv om barnet ikke er med.

Hva har dere? Hvorfor? Hva er dumt, hva er bra med det? Trenger TIPS :-)
 
Vi har Britax kidfix og Concord Transformer T. Veldig fornøyd med begge:)
 
Tusen takk for svar. Kjekt at du er fornøyd med dine:-) Det håper jeg vi blir også.

Det har ikke vært lett i bilstol-jungelen. Og mannen har hatt store krav om at det skal ta liten plass.
Men så kom det tilbud i januar. Og da stod det litt mellom Maxi Cosi Ferro fix, Britax kid fix og Be safe izi up x2. Men da eg kom på barnashus og skulle se på det første setet, så hadde de det ikke engang inne. Men selgeren skøyt veeeeeldig av besafen.

Så dro jeg en annen plass, men da sto valget mitt mellom besafen og cybex solution.

For to dager siden holdt jeg på å kjøpe Be safe izi up x2, for jeg kunne få det for 1000kr, helt nytt. Men har hørt rykter om at det kommer ut et nytt sete fra Besafe i Februar: izi up x3 med og uten isofix, og det tar visst mindre plass i bilen også og mye tryggere...da var jeg og mannen solgt :-) Såååå deilig å vite hva vi skal kjøpe og at både jeg og mannen er enig:-)
 
Vi kjøpte også nettopp nytt sete, vi falt for dette;

Det er ikke isofix på dette, men de har ett akkurat likt med isofix også ;) KONGE stol =)




 
Back
Topp