snart 30 uker !!!!

Tossa

Flørter med forumet
HELT sprøtt hvor fort tida går altså...føler d var igår jeg fant ut jeg var gravid!!!!

d går neesten litt for fort nå...æææh!

Snart 29 til meg da, og kunne ikke sagt meg mer enig :-) Har jo en liten en fra før jeg da, pluss fulltidsutdanning, så tiden går da den.. Er det din første elelr?

Føler det samme, hehe. Ikke stressa med noen ting til nå heller, har følt jeg har all verdens tid, men bør vel kanskje få ordna diverse snart som jeg ikke har fra forrige mann;)

hihihi ja :D snart 30 uker på meg også :D Er jammen ikke lenge til vi er i mål jenter =) 

Ja, det er helt utrolig! Jeg ventet og ventet på å runde 20 uker, og plutselig er vi kommet så langt at vi runder 30 uker i morgen!! Og nå kommer jo våren for fullt etter hvert, så da går vel tiden kjempefort frem mot termin!!

Hvordan er formen deres nå da? Jeg må nok skaffe meg en ny sykemelding etterhvert... begynte igjen i 100% etter påske, men gikk på en kjempesmell denne uka... ikke noe artig!

Fomlebolla skrev:
Snart 29 til meg da, og kunne ikke sagt meg mer enig :-) Har jo en liten en fra før jeg da, pluss fulltidsutdanning, så tiden går da den.. Er det din første elelr?

nei d er min andre også...har ei på 1,5 fra før + full jobb, så ja! tiden går !

Back
Topp