snart 3 barn men hvilken bil?

Hønepønemamma

Forumet er livet
I sep kommer 3 gullet vårt men dere som har 3 barn der alle bruker
bilseter,hva bil har dere? Her er jo våre tette så det er 3,2 og en ny
i sep så alle sitter jo bakovervendt enda.

Noen tips??

Dytt

ORIGINAL: Hønepønemamma

Dytt

Har bil med 7 seter men begge setene bak henger i sammen så
da får vi ikke vogn inn[:@][:@][:@]

Vi har tre seter i baksetet og kjører opel zafira[:)]

Vi har VW touran. Den har tre separate seter i baksete, så der går det fint ann å ha tre barneseter. Guttene våre sitter på belteputer, og det er ingen problem for en voksen å sitte i midten f.eks. Har testet med acta graco duologic, og det funka veldig fint.

Vi har 7 seter, og de to setene bak har separate rygger, så kan ha oppe en om gangen. Vi får plass til bugaboo og hundebur til middelsstor hund i bagasjerommet.

vi har chevrolet suburban .. har 2 bak over vendte seter å et frem over sete. heilt grei plass, pluss vi har MASSE plass baki

Vi har en Toyota Avensis stv. Og vi har hatt 3 barneseter inne vår.. Desverre husker jeg ikke vilken, siden vi bare paset barnet til svigerinnen min og kompisen til sambo sitt barn. Men alle satt bakovervendt[;)] Vi har besafe combi til snuppa, og mener det var et akta graco logic baby sete også, men er ik sikker..

Men finner en liste der alle bilene som kan ha 3 barneseter er ført opp[;)] Men har ik link.. Noen som har?

Ford S-max. Den har 3 separate seter bak. God plass til 3 barneseter.

har Mitsubishi Pajero

Andre forslag??

Citroen C5...plass til tre vanlige barneseter og enda god plass...

Vi har Volvo v70, den står på lista over de som kan ha 3 barneseter baki [:)] den er veldig stor så det er veldig god plass til oss forran med barnesete bak..har ikke prøvd med 3 enda, men det skal jo gå så...

Hvor finner jeg den lista??

Fant linken og vår bil står det at det knapt går med 3 seter så skal iallefall
prøve for har ikke lyst og selge den,er kjempe fornøyd med den

http://tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2726r 

Back
Topp