Snart 24 uka :o)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Herregud,kor fort herre svangerskapet går Snaaaart fæærdi jo Å fortsatt null svangerskapssymptoma...Bortsett fra at magen veks å spark å bevegelsa ifra lillegull i magen Håpe virkelig d fortsett sånn !!!:o)

Heldige du! Jeg er også snart 24 uker og har og har hatt mer enn nok symptomer på graviditeten!! Det har heldigvis roet seg litt, men synes ikke 2. trimester er så fryktelig greit som alle vil ha det til ;-)

CasiopeiA skrev:
Heldige du! Jeg er også snart 24 uker og har og har hatt mer enn nok symptomer på graviditeten!! Det har heldigvis roet seg litt, men synes ikke 2. trimester er så fryktelig greit som alle vil ha det til ;-)

Æ føle mæ kjæmpeheldig. Håpe du blir i beir form snart å kainn nyt siste del av svangerskapet Heldigvis kjæm d nåkka godt ut av d t slutt... emoticon

Ja, det går heldigvis fort! Jeg gleder meg veldig til januar, for denne gangen er det virkelig ikke så gøy å være gravid. Selvsagt koser jeg meg med spark og bevegelser, men jeg skulle gjerne vært ferdig.. Men så kommer januar og vi sitter der med våre små, kanskje savner jeg å være gravid da?

Heldiggris!!!
jeg er 23 i dag, syns å det går fort!! Men har plenty med "symptoma", er ikke så kjekt denne gangen som sist.

Æ savne ailltid å gå gravid når babyn e komme ut..... savne spesielt sparkan å bevegelsan i magen

Denne gangen gleder jeg meg mer enn noen gang til å være ferdig. Heldige deg som ikke kjenner noe. Trøtt, kvalm, bekkenløsning, halsbrann + + Nei! Dette året kan ikke gå fort nok. Vil at 2013 skal banke på døra snart;)

Jeg er 22 uker i mårra og er og har vært i good form hele tida. Begynner å få antydning til bekkenløsning. Smerter i lysken når jeg går, men det går bra:) Ca 18 uker igjen bare.. Herlighet!!! ;)

CasiopeiA skrev:

Helt enig med deg, alle sier 2.trimester er det beste, men jeg har mine tvil. Har vært kvalm, hodepine, til tider veldig trøtt, ligamentsmerter. Bortsett fra at matlysten kom tilbake så, har ting vært veldig variabelt. 

Hvis andre trimester skal være så bra, så gruer jeg meg til fortsettelsen... Jeg har bekkenløsning som gjør at jeg ikke klarer å ta meg av sønnen min alene over tid, maks 3-4 timer av gangen.. Jeg bruker krykker og bekkenbelte og er tre ganger i uka til fysioterapeut. Har vært sykemeldt i tre måneder nå. Heldigvis har jeg gode venninner som kommer innom meg på dagtid slik at jeg ikke dør av kjedsomhet. Joda, gleder meg til fortsettelsen.. :p

Back
Topp