Snart 17mnd - HJELP

J

Juli17April19

Guest
Hei :)
Har ei på straks 17mnd.

Nattesøvnen er heeelt ute å sklir..
Legger henne i 19.00-19.30 tiden. Våkner opp igjen i 23 tiden som ofres. Noen ganger i 2-3tiden på natta.. da henter vi henne å legger hu sammen med oss.
Det skal sies at hu driver med jeksler oppe og nede i munn.

Igår kveld våknet hu i 21 tiden å hyl grein.
Mulig mareritt? Vet ikke.

Noen som har råd, tips, triks? Eller er dette fullstendig normalt på dette stadiet?
 
Hvis hun har smerter, så kanskje du kan gi noe smertestillende? Han på 15 mnd sover litt mer urolig enn ellers faktisk. Drømmer nok en del, for han er ikke våken. Lar han være, for han sovner igjen etter kort tid. Når han ikke gjør det, så er det pga sykdom.
 
Det er ikke veldig uvanlig ihvertfall, min var og ekstra urolig rundt halvannet år. Sov ikke mer stabilt før han nærmet seg to år her.

Her reddet samsoving helsa mi :p
 
Helt normalt med sånne perioder, og noen har det motsatt, hvor de gode periodene er unntakene.
Gjør det som funker. :) (Med unntak av skrikekurer osv. selvfølgelig.)
 
Hvis hun har smerter, så kanskje du kan gi noe smertestillende? Han på 15 mnd sover litt mer urolig enn ellers faktisk. Drømmer nok en del, for han er ikke våken. Lar han være, for han sovner igjen etter kort tid. Når han ikke gjør det, så er det pga sykdom.

Vi fikk stikkpille igår for å se om det dempet.
Noe det IKKE gjorde. Gi våknet i 21.00 tiden gren og gren.. så tok henne med inn til meg :Heartred sovnet der etter. Det skal å sies at vi begynte i bhg uka som var (tilvenning) men når vi har vært sånn i snart 3uker så tviler jeg det kommer der ifra. Ang nye inntrykk osv..
 
drømmesauen ewan funket veldig godt for oss. www.comfybaby.no

får barnet nok søvn? 14t døgnet de skal ha ca? Hvis hun ikke får nok søvn så ville jeg blitt mer urolig. Ellers går jo det bare ut over mor/far. Selvfølgelig ikke bra å ha avbrutt søvn.

jeg ville dratt til legen om det vedvarer og hun/han får lite søvn pr døgn.
 
Vi hadde også en periode tidligere når hun fikk tenner (vet ikke om det har noen sammenheng, for hun fikk tenner mye lengre),
hvor hun gråt noe veldig til. Ordentlig hylskriking med en gang. Og det gjorde hun aldri før.
Så like plutselig som hun startet med det, så gikk det over.
 
Back
Topp