Hei! Hører til augustgruppa, men min termin ble satt til 31 juli sist ul. Ligger derfor noen uker foran de fleste der inne og har spørsmål jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med. Har vært skikkelig kvalm med ømme bryster gjennom hele graviditeten, men alt dette har dabbet betydelig av den siste uka. Har også fått tlbake mye energi. Alt dette sammen med det faktum at jeg kjenner null og niks bevegelse gjør meg bekymret
vet jo at man kan føle seg bedre i 2 trimester, men forskjellen er så stor at jeg begynner å lure uansett. Vet jo at bare en ul kan gi meg konkret svar på om det er liv i leiren der inne, men tenkte å høre med dere andre som er rundt 16,17,18 uker hvordan dere opplever situasjonen? Kjenner dere mye bevegelse?
vet jo at man kan føle seg bedre i 2 trimester, men forskjellen er så stor at jeg begynner å lure uansett. Vet jo at bare en ul kan gi meg konkret svar på om det er liv i leiren der inne, men tenkte å høre med dere andre som er rundt 16,17,18 uker hvordan dere opplever situasjonen? Kjenner dere mye bevegelse?
Egentlig prøver hodet å si meg at jeg må slappe litt mere av, men så sammenfaller det med at symptomene har dabbet av og da er noiaen igang... oul nærmer seg med stormskritt, har time 28 februar så HÅPER jeg har kjent noe før da.
Ville bare si at selv om man kjenner liv i uke 14, så betyr ikke det at man kjenner det systematisk eller hele tiden
Vi har vært utslitt i 1.trimester både fysisk og psykisk i bekymringer. Nå er magen liten, symptomene snillere, og nå kan vi få leve litt normalt før magen blir i veien, lungene skvist og pusten sliter, før sparkene knekker blæra eller mishandler ribben og nattesøvn