Snart 17. Mai

venter nr 2

Glad i forumet
Hvordan planer har dere for dagen ?

Jeg skal være sammen med kjæresten min..
Broren og dama til kjæresten pluss dems nydelige sønn og den andre broren til typen min [:D]
Vi skal på tivoli og grille litt hvis været tillater det utover kvelden.

Vi skal gå i tog. Etter toget er det salg av pølser/is og diverse underholdning og leker for barna, så kommer til å titte litt på det. Deretter drar vi til mamma og pappa på kaffe og kake (alle samles der). Så skal vi på hytta og grille sammen med familien på ettermiddagen [:)]

så koselig da[:D]

Ja, gleder meg egentlig! Men er ikke meldt noe fint vær [:'(] Men vi får det nok koselig fordet![:)]

Vi skal til byn og gå i hovedposisjonen (Bergen) [:D]
Så er det hjem til svigermor etterpå [:)]

Vi skal på tivoli og ut å spise mat etterpå sammen med noen vennepar og barna dems[:)]

Først se på barnetog, så kafé. Og så skal vi i barnehagen til gutten vår [:)] Gleder meg!!! 17. mai med unger er så koselig! [:D]

Her er det frokost hs farmor, så se tog og litt sånn, rømme grøt hos min tanten, også mat igjen hos min svigermor[:D] blir en travel, men kooooselig dag!

Vi skal gå i barnetoget i sammen med barna våre. Etterpå blir det tur til en skole i nærheten, slik at barna kan leke med vennene sine osv. Blir en liten tur til olderforeldrene til barna. Til slutt blir det middag hos søsteren min og mannen hennes.. En travel, men forhåpentligvis koselig dag..
Krysser fingrene for SOL[:)]

Har ingen planer :D

Som gammel musikant er jeg litt glad for at jeg ikke skal tråkke fra tidlig til sent, men vi skal nyte dagen og spise god mat :)

- Myth -

Høres kanskje usosialt ut, men vi skal bare kose oss hjemme på gården og pusle på vårt eget her [:D][:D][:D][:D]

Håper alle får en fantastisk uannsett hva dere skal og krysse fingrene for sol selv om det stort sett er meldt regn over alt[:@]

vi skal til "byen" og se på barnetoget, så til svigers på lunsj. På kvelden er det grillings med noen vennepar

Vi har ikke planen klar enda:) Barna våre er ikke så store at de går i tog enda så vi vurderer å ikke se barnetoget og heller bare ta en rolig morgen. I 11 tiden skal vi bort på en skole hvor det er aktiviteter for barn. Deretter er det russetoget og i og med at broren min går i år så vurderer vi å se det:) Og kanskje se folketoget hvis ungene orker det:) Så får vi se om vi griller her eller om vi spiser hos foreldrene mine:) Ikke helt avgjort:) Det er travlelt med 17. mai:) Så når vi snakker om det så tenker jeg på alle klærne som må strykes og gjøres klart i kveld:)

ORIGINAL: sengepolka

Høres kanskje usosialt ut, men vi skal bare kose oss hjemme på gården og pusle på vårt eget her [:D][:D][:D][:D]

Synes det høres helt perfekt ut!

- Myth -

Vi skal sove lenge..[8D] sambo jobber natta fra 17. til 18, så blir nok sent opp...! Og så skal vi til svigers for å spise for kvelden! 

Back
Topp