Snart 1. år...!!!

netteel

Andre møte med forumet
Heia alle sammen :))

Jeg synes det er så sykt at våre små september-10 -babyer snart fyller 1. år.....
Synes ikke det er lenge siden jeg satt vær dag å fulgte med på forumet får å følge med hva alle dreiv med mens de ventet på den lille, og ikke minst følge med på når de forskjellige fikk sine små <3

Det siste året har godt så utrolig fort, å jeg kan nesten ikke huske hvordan det var å ha en liten baby. Må innrømme at jeg savner den tida litt, men herregud hvor mye glede min lille prins sprer rundt seg og hvor mye morro vi kan ha det. Nå skal snart lille begynne i b.hage (29.august) og jeg jobbe (19.september), det blir spennende men også skremmende.

Håper dere alle har det bra og koser dere med prinsessene og prinsene deres <3 <3 <3

Klemmer fra anette og sven-andré

Jeg skulle akkurat inn og skrive en helt lik tråd! Her helt sykt å tenke på at de snart er 1 år gamle, hvor ble tida av? Føler tida bare har blitt borte, men alikevel sitter jeg med så mange gode minner! Et helt fantastisk år:) Nå har vi ikke babyer mer, nå er de søte små som finner på mye sprell! Sprer latter og moro rundt seg :) Gud så heldige vi er som får oppleve dette<3
Nå har jeg begynt å mase på samboer om en til, men tror ikke det blir så veldig lett å overtale han, men håper virklig det. Er så babysyk, så vil jeg ha to tette :)
Håper dere alle får en super bursdagsfeiring!! :)

Ja,tiden har virkelig gått syyykt fort! Alle sa jo det når jeg fikk henne,men skjønte ikke hvor fort det går før jeg va oppi det nei... Syns virkelig ikke det virker som nesten ett år siden jeg lå på sykehuset med rier og senere min bittelille godklump! Så video av henne fra ca 3 måneder igår..syns det va nettopp,men guuud for en forandring siden da...=)

Ja tenk 1 år!! Det har gått så fort...litt for fort;) Har begynt å jobbe nå, på mandag! Litt sårt, men går jo bra etterhvert...lille begynner på Bhg 31. august..koser seg med pappa enda:) Har ikke planlagt bursdag enda, men blir en stor familiebursdag med egen liten kake kanskje<3 hva er deres planer for 1. Årsdagen?>

Back
Topp