Snart 1år:-)

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Nå er det ikke lenge før de små gullene våre er 1år:)
 
Nei, er ikke lenge igjen nå:).. Noen av apriljentenes gull har vel alt fylt år også :)..

Det har gått så fort, rart å tenke på at de små allerede er et år gamle :)..
 
Nei, er ikke lenge igjen nå:).. Noen av apriljentenes gull har vel alt fylt år også :)..

Det har gått så fort, rart å tenke på at de små allerede er et år gamle :)..
Ja helt utrolig. Blir nesten på gråten av å tenke på det, for tiden har gått så alt for fort :p
 
Ja helt utrolig. Blir nesten på gråten av å tenke på det, for tiden har gått så alt for fort :p

Ikke sant, jeg blir også litt sånn sentimental av å tenke på det.. Babytida har gått såå fort..
Er sannsynligvis min siste baby også, så har hatt et ønske om å holde på babytiden lengst mulig, men ser jo at det ikke går lengre :p
 
Det er helt sykt hvor anderledes livet kan se ut på bare ett år! Det har skjedd så mye og gått så fort!! Blir jo helt sentimental <3
 
Jeg har en 1åring nå!! :O hun fylte år 3.april og det er så snålt -hun var jo nettopp pittebitteliten, jo!
Da jeg holdt den lille bylten på 1,5kg for første gang hadde jeg liksom ikke sett for meg at hun skulle få raserianfall fordi hun ikke får lov å klarte i trappa, bare et lite år senere, men sånn går no dagan nå :p
 
Jeg har en 1åring nå!! :O hun fylte år 3.april og det er så snålt -hun var jo nettopp pittebitteliten, jo!
Da jeg holdt den lille bylten på 1,5kg for første gang hadde jeg liksom ikke sett for meg at hun skulle få raserianfall fordi hun ikke får lov å klarte i trappa, bare et lite år senere, men sånn går no dagan nå :p

Min blir illsint hvis han ikke får penner og blyanter jeg skriver med. Aller helst skal han knabbe til seg én i hver hånd. Så ser han på meg med det verste blikket, som om han blir sveket på det verste :p
Er vanskelig å ikke le da hahahaha! :p
 
Min blir illsint hvis han ikke får penner og blyanter jeg skriver med. Aller helst skal han knabbe til seg én i hver hånd. Så ser han på meg med det verste blikket, som om han blir sveket på det verste :p
Er vanskelig å ikke le da hahahaha! :p

Ja!! Hehehe, sånn der "jeg kommer aldri til å tilgi deg, mamma"-blikk :p og i neste øyeblikk så hylgriner hun fordi hun ikke fikk lov og da må hun selvfølgelig ha trøst....hos mamma :p det er jo bare komisk, godt de glemmer sånt fort ;)
 
Wæææ ja tenk på det! Tiden har gått alt for fort *sukk* :)
 
Hjertesukk!

Noen som har vent seg til å bruke uttrykket "min datter/sønn" ennå da? (Tenker vel først og fremst på de som var førstegangs).

Er veldig tilvendt å snakke om meg selv som mamma i 3. person, men å bruke uttrykket "min datter" føles fortsatt helt snålt! Er jo JEG som er datteren til mamma....
 
Back
Topp