Snart 1år :o

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Snart blir de søte små 1 år :O Gud som tiden flyr :p hva har dere tenkt til å gjøre? Og hvile gave skal dere kjøpe? Vi skal ha familiebursdag. Men blir en del. Hun har 6 besteforeldre, fordi moren og faren til pappan er skilt og gift på ny :p 2 tanter, 2 onkler pluss følge til disse, 1 kusine og min tante. Hihi vi blir 19 stk. Og det er nærmeste familie :p aner ikke hva vi skal kjøpe som gave, har noen no tips? Har jo ønska oss en trille blandet annet, som jeg tror bestemoren skal kjøpe.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja, helt sprøtt :O Vi skal ha ganske mange i familieselskap :) Blir ikke noen spennende gave fra oss i år.. Hun trengte nytt bilsete, så det får bli gaven, for det er dyrt nok :/
 
Jaja, man må jo bare kjøpe det man trenger :)
Tror faktisk det blir mye klær på snuppa. Har omtrent ingenting i den størrelsen hun har begynt smått på nå. Leker har hun maaasse av, så tror ikke jeg skal ønske så mye av det til snuppa :p
 
Vi har ønska klær, dokkevogn, barnehagesekk, babyhuske og uteleker :) Leker har vi MASSE av :p Hadde alt for mye leker fra før etter storebror, hehe
 
Gleder meg masse til første bursdagsfeiring :D Året har gått utrolig fort, nesten altfor fort!!

Her blir det bursdagsfeiring til helga med maaange mennesker, blir både godt og slitsomt...
Vi har kjøpt en del nye ting til rommet hennes, nå har ho begynt å ville leke selv inne på rommet så da har vi tatt ut ammestol og kjøpt inn lekekasse, mini bord og stoler, stor kommode, nye gardiner osv osv. Samt at vi var hos noen venner for litt siden som hadde hoppeku, Signe syntes den var veldig artig, så det ble det i "bursdagsgave".
Utenom det så har vi ønsket huske, sankasse/badekasse, duplo, gyngehest, treleker ala klosser, hamre osv. aktivitetkube som man kan føre, dra putte osv, som ofte finnes på venterom om dere skjønner hva jeg mener og siste på lista er babyjogger trille (mini eller noe).
 
vi ba de aller nærmere.. 48stk. :) veldig koselig.. frøkna fikk telt til å ha inne, frokost koppestell i plast og sandkasse. Vi ønska oss leker og fikk for det meste leker :)
 
Back
Topp