Snapchatgruppe

Mommin

Betatt av forumet
Hei!

Jeg er med i en snapgruppe fra forrige svangerskap og vi er blitt veldig gode venner, møtt hverandre flere ganger og det er så koselig!

Hadde ikke det vært koselig for april og? Dele oppturer og nedturer? Send meg mld med din snap så kan jeg opprette en gruppe? :) selvfølgelig hemmelig for andre, og de som blir med skal ikke fortelle andre hvem som er gravide. :happy:
 
Hei!

Jeg er med i en snapgruppe fra forrige svangerskap og vi er blitt veldig gode venner, møtt hverandre flere ganger og det er så koselig!

Hadde ikke det vært koselig for april og? Dele oppturer og nedturer? Send meg mld med din snap så kan jeg opprette en gruppe? :) selvfølgelig hemmelig for andre, og de som blir med skal ikke fortelle andre hvem som er gravide.
 
Last edited:
Da slutter vi ta inn medlemmer i den snapgruppe vi har laget. Men bruk gjerne denne tråden til å lage nye grupper. :happy:
 
Jeg er med på den nye gruppa
Jeg er ikke så god på sånt og skulle opprette en gruppe som medlemmer kan legges til.
hvis du lager en gruppe kan vi som vil allerede starte :smug: synes for eks 10 stykk burde være innafor om man kan være 10 :p:smiley-angelic003
 
Er det mulig å hive seg med på en snap gruppe eller er begge fulle? :rolleyes:
 
Hvis alle er fulle så kan man jo lage en ny en det kommer garantert flere gravide denne uken som vil være i en snap gruppe! :shy:
Jeg er så utrolig dårlig på sånt, så da venter jeg til noen andre kommer inn og ønsker å lage:p
 
Det går an å lage en gruppe med alle, også. Man må bare lage en snap-bruker - alle må adde den brukeren også lager den brukeren en story for oss alle... :)
 
Ble det laget en til? Fikk det ikke med meg jeg :(:woot:
 
Back
Topp