Snapchat gruppe

Hei du R, som var med på snap-gruppa men som tror du har en sa nå :( Du spurte om eggløsning etter sa og forlot gruppa før jeg fikk svart deg. ville bare si at jeg fikk el ca 14 dager etter sa (etter første dag med blødning). Ble ikke gravid da, men måneden etter.

Jeg var forresten kommet til 6+6 når jeg begynte å blø og syklusen var helt som normal etterpå sa’en. håper det klaffer raskt for deg ❤️ Stor klem til deg.

Ser også at facebook gruppa har oppretta en snapchat gruppe, hvor man legger til denne snappen slik at flere får hvert med :-)

Den er vel i bunn og grunn laga ;-) Men der vil vel de som vil ha en dag vær fra som du sier når man er lengre på vei :)

forskjell på en snapgruppe og en snapkonto med story og gruppe til. I en snapgruppe der vi bruker egne kontoer kan vi bare være 10-11 stykker. Så løsningen til facebookgruppa (som krever en egen snapkonto som lages) er ikke laget :) men forstår hva du mener :)

forskjell på en snapgruppe og en snapkonto med story og gruppe til. I en snapgruppe der vi bruker egne kontoer kan vi bare være 10-11 stykker. Så løsningen til facebookgruppa (som krever en egen snapkonto som lages) er ikke laget :) men forstår hva du mener :)
Veldig rart at jeg får opp både bilder og snapper på den aprilbaby gruppa (mystory) så jo den er laget :) Mer gidder jeg ikke diskutere på det :) Ha en fortsatt fin dag :Heartred

Last edited:
Veldig rart at jeg får opp både bilder og snapper på den aprilbaby gruppa (mystory) så jo den er laget :) Mer gidder jeg ikke diskutere på det :) Ha en fortsatt fin dag :Heartred
Beklager. Du tenker sikkert på april-gruppa på face som er åpen og ikke på den som er laget via babyverden. Misforstod deg.

Back
Topp