Snap!

-Lane-

Gift med forumet
jentene i juni13
Er det noen her som får snap fra meg som er dritt lei eller ikke er på snap lenger? La til masse folk når vi hadde liste her, men har mista oversikten over hvem som er aktiv. Vet jeg har noen som ikke sender så mye så kanskje dere ikke vil ha heller :)
 
Er det noen her som får snap fra meg som er dritt lei eller ikke er på snap lenger? La til masse folk når vi hadde liste her, men har mista oversikten over hvem som er aktiv. Vet jeg har noen som ikke sender så mye så kanskje dere ikke vil ha heller :)
Jeg er der, sender mindre enn før, men sender innimellom:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er der fortsatt, og sender alt for mye! *kremt* så bare å si fra om dere ikke vil ha, så slettet jeg dere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er der enda :) i perioder så sender jeg mye, å avogtil ingenting :p er ikke lei :) bare peis på :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Jeg klarer ikke laste ned snap på denne dritt-mobilen.. så når jeg bare får det til så håper jeg ikke alle har glemt meg. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Jeg klarer ikke laste ned snap på denne dritt-mobilen.. så når jeg bare får det til så håper jeg ikke alle har glemt meg. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Skjønt du ikke mottar mine :) trodde du hadde sletta hele appn :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg sender mindre enn før. Men er jo på jobb så å si hver dag. Der får eg ikkje bruka tlf :D
 
Elsker snap♡

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Så bra :) Bare gi beskjed om noen vil at jeg skal slette. Jeg blir svarer ikke bestandig med det samme, men blir glad for snap uansett :)
 
Elsker snap her og, og sender nok for mye.. Bare gi meg en lyd..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis noen vil snappe med meg er navnet mitt pinga-84 :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Synes det er gøy med snapper, men sender kanakje ikke veldig mye selv:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går det i perioder, har sendt lite selv i det siste men det tar seg nok opp igjen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp