SNakkissøndag 19 desember 10

Looney

Forumet er livet
VIP
Hjemme fra fest[:)][:)]

at du orker, looney[:D] det fårn si!

mårnings!

her sitter vi og ser på månetoppen og fyrer i ovnen[:)] håper det blir varmt snart.

i dag skal vi skaffe juletre. først skal vi gå opp i skogen bak huset her og se om vi finner noe der (ikke heeelt lovlig, men vi prøver[8D]), og går ikke det må vi kjøpe et[;)]
ellers så håper jeg vi får rydda og ordna mer her hjemme i dag, alltid noe å gjøre når man har hus!

ha en fin 4.søndag i advent[:)]

God morgen jenter! [:)]

Her sov jeg til kl 8, da hadde ungene og sambo vært oppe en times tid allerede. Nå har jeg tent kongerøkelse, skal snart fikse god søndagsfrokost til troppene før vi starter dagen.
Sambo driver og skrur sammen en trehjulssykkel vi har kjøpt i bursdagsgave til lille nevø. Vi skal nemlig dit kl 15, 2-årsselskap! [:D]
Men før den tid skal jeg sitte med Baby Feet, så føttene mine blir julefine, hehe. Skal også få sambo til å vaske badet, også skal jeg vaske juledukene. Mulig strykinga får vente til ungene er i bhg i morgen.
Kl 19 er det Zuuuuuuuumba! [:D][:D][:D]

Ha en fin 4.søndag i advent! [:)]

Vi mekker middag allerede vi[:D] Skal ha pinnekjøtt, og jeg må gå på jobb klokken kvart over tolv så da blir det tidlig middag. Minner meg om farmor, hun hadde middag klokken elleve hver dag[:D] Rett etter jobb skal jeg i kirken og synge julen inn, og så har jeg juleferie hele neste uke[:)]

For en lite produktiv dag, men vanvittig deilig[:)] Har sovet, spist mat og ligget på sofaen med gubben i hele dag. Nettopp spist en nydelig, men enkel midag med kylling i pitabrød. Mellom sju og åtte kommer sjefen hjem fra pappaen. Ble sent hjem i kveld fordi de har vært i møljelag i dag, og N kan ikke være der til i morgen for vi skal på 4 årskontroll tidlig i morgen.

Har sett spennende håndball finale da[:)][:)] Heia Norge

Sånne ting hører jeg daglig jeg suki, gidder ikke å tenke på det lengre, hehe.

Hjemme fra 2-årsdag og Zumba! [:)] I kveld blir det bare å rocke foran tvn, om jeg finner noe å glo på da...

Back
Topp