snakkings morsdag og valentine:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen og gratulerer med dagen[:)]

jeg fikk litt gave i går, bukett med roser og en stor pose smash[:D] også ble jeg invitert ut på middag på burger king i dag så da kommer nok alle til å kose seg[;)]

ellers vet jeg ikke hva vi skal i dag, thomas er syk så må vel være mye inne. han har mulig vondt i halsen eller ørene, vanskelig å si hva. han har vondt og feber hvertfall.

maria er oppe som vanlig og sitter og ser på barbie-julefilm[:)]

ha en finfin mor- og valentindag[:)]

Gratulerer med morsdagen alle sammen! [:)] Happy Valentine, og hurra for fastelaven! [:)]

Jeg fikk roser i går, også fikk jeg sove lengre enn til kl 6 da ungene ville opp. Perfekt gave! [:D] Så jeg sov til 8, herrrrrrlig!
Nå skal vi spise frokost, i allefall om Frøken Tverr gidder å ta på seg noe annet enn pysjen. Etterpå skal jeg ta helgevasken, har ikke rukket det før nå... og så blir det en runde med Shred, før dusjing og middag hos mine foreldre. Gleder meg litt til å gi mamma pakken sin, lysene ble en STOR hit hos svigers i allefall! [:D]

Ha en flott dag alle sammen!

Fikk blomster av min kjære i går da han ikke klarte å vente lenger[8D][:D] En nydelig oppsats med to bling-bling-hjerter i, og en enkel stooor rose!!! I tillegg hadde vi en superkos kveld med pizza og digg!![:D] Kvelden før danset vi faktisk rundt her i stuen alene, så har virkelig hatt kvalitets kjærestetid denne helgen![:)]

Har vært på klassetur siden onsdag morgen, så nå gleder jeg meg til mini kommer hjem i dag og!!!![:D][:D]

Gratulerer med morsdag, valentine og fastelaven jenter!!![:D][:D][:D]

Gratulerer alle sammen med morsdag, valentine og fastelaven!!
og jeg gratulerer lillejenta mi med 1 års dagen i dag, elsker deg jenta mi!!

ORIGINAL: Skrållan

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN MINITUTTA! 

ORIGINAL: Skrållan

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN MINITUTTA! 

jadda, denne søndagen har gått den å. jeg har duppa på soffan 2 ganger, mot normalt ingen. ja, i dag har jeg vært trøtt. så baby-i-huset-trøtt. men jeg og maria har vært på ski og ungene har gjort mye moro her inne, jeg har lagt sammen klær og vasker stadig mer. mannen driver på i kjellerstua, han er flink[:)] blir nok ikke så lenge til den er ferdig hvis det fortsetter i denne farten[;)]

Jeg ble ferdig med baby jakka inatt..........klarer ikke å slutte vettu, så jeg sitter til langt på natt.
Og no har jeg begynt på en sparkebukse. Første gang jeg strikker i striper. Spennende.
Men dette er i p inne nr 2 og 2,5 så det er smått. Tar nok sin tid denne ja.

Ellers har vi endelig er rolig rolig helg hjemme hos oss selv. Eller nesten. feiret eldstejenta med karnevalbursdag igår, og hun er borte på en bursdag no.

Vi var hos svigers og spiste kalkun og kaker i går kveld, og i dag har vi fått suppekjøtt og mer kaker hos mine foreldre. Jeg fikk vin og tulipaner av mannen i går, og roser i dag. En ok helg, men vi har vært litt ampre alle mann. Vet ikke hva som er grunnen. Litt kipt å måtte være inne hele tiden siden lillemor ikke har vært tipp topp kanskje...

Åh, så mett... har vært hos mamma og pappa på sodd og kaker. Tobias spiste dem omtrent ut av huset da, først et sånt stort 15-mnds middagsglass, så en stor porsjon sodd, deretter 2 kakestykker og gele. Og nå har han nettopp spist kveldsgrøt! Kjære vene, han spiser som en hest!!
Ble ikke noe trening i dag, siden jeg sovna på sofaen. Litt kjedelig siden jeg har spist kaker, men får heller bare trene ekstra mye i morgen tror jeg. Nå sitter kidsa i badekaret, og så skal de legge seg. Blir nok rolig kveld på meg og sambo, og tidlig til sengs!

så godt med unger som spiser, skrållan[;)] må være deilig, vi har for det meste vært det motsatte.

ORIGINAL: MaRtE:)

så godt med unger som spiser, skrållan[;)] må være deilig, vi har for det meste vært det motsatte.

Ja, det er jo knall at han spiser! Ida var en liten hest innimellom hun og, men lillebror tar kaka altså!

DeLady: kjempefin!

Back
Topp