Snakkings 19 mai

Buffi

Forumet er livet
[:D]

God morgen alle sammen[:D][:D][:D]

overskyet her i dag men så lenge det ikke regner så går det greit[:)] I dag skal mor min passe ungene noen timer for jeg skal på jobbinterju[:)] en smule nervøs....

Sambisen er hjemme fra jobb i dag ikke helt i form. Så da får han passe kidsa etter jobbinterjuet slik at jeg kan trene[:)]

Er forresten veldig veldig trøtt her jeg sitter slik går det nemlig når jeg ikke kommer meg i seng før 12

Nei får vel se om jeg finner fram papirene som jeg trenger til jobbinterjuet...Har heldigvis null problem med å finne klær denne gangen[:D][:D]

snakkes[:)]

Lykke til buffi! [:)][:)]

God morgen! [:)]

Måtte vekke ungene i dag også jeg, vi skal jo på trening! [8D] Drar til kl 9, så har vi resten av dagen fri. Ingen store planer, holder fremdeles på med klesvaskhaugen, så det er nok bare å fortsette i dag. Skal prøve å få bestilt billetter til premieren på Sex and the city da, håper jeg klarer det...

Ha en fin dag! [:)]

jeg å skal ha billetter til den! må ha[:D][:D] har du ringt? skal du i trheim???

tilbake fra bhg. thomas ute i 3 lag klær og lue[8|] han er rar, men han finner nok ut at det er varmt snart. maria øver med resten av 5 åringene til sommeravslutning, gleder meg[:)]

nå kommer repmannen! hurra for vaskemaskin snart!!!

lykke til, buffi!

Sitter og drikker kruttsterk gammel kaffe[&:] men virkningen gjør godt da. Skal ha tantene mine på besøk i dag, så da må jeg lage noe godt og vaske litt her og der[:)]

Ellers så tror jeg motoren i bilen min avgikk med døden i går[&o] Hørtes ikke billig ut den lyden den laget... Så nå freser jeg rundt i mor sin bil, og må vel busse meg resten av uken. Flaks at jeg skal jobbe i helgen og da.

ORIGINAL: MaRtE:)

jeg å skal ha billetter til den! må ha[:D][:D] har du ringt? skal du i trheim???

bestiller på nett, men så klart har sambo tatt med seg eneste bankdingsen som funker på jobb!!! mannfolkhælvett!!!! [:@][:@]
skal i trheim ja!

Her sitter jeg da, kommer meg liksom ikke ut! Må få ordna med dåpsgave til helgen snart. Og telefonen min glemte jeg selvfølgelig hos svigers igår! [:@]

Dere er jammen flinke som klarer å trene jenter, Skrållan jeg er mektig imponert! Men gubben er jeg ikke imponert over! [>:]
Masse lykke til Buffi!!

Marte:) du er ikke den eneste som har barn som kler seg rart, idag gikk M i bhg. med råsa ullstillongs og råsa polo, og oppå der igjen.... Råååsa joggejakke med prinsesser på! Så det så! [:D]

Kjedelig med bilden din som er død, McMor..

Fikk tak i billetter ja for tenk! [:D][:D] Men etterpå kom lillesøs på at hun har arbhelg, hahaha, så om hun ikke får bytta den vakta, så har vi en billett til overs... kanskje du vil ha den, MaRtE? [:)]

Har vært på bytur med bestis og ungene våre. Titta litt i den nye interiørsjappa her, masse fint altså! [:)] også kjøpte jeg et nydelig smykke til hun som har mista babyen sin på sept-08, før vi kosa oss med is i solveggen. Nå venter klesdungen på meg, tjoho!

skrållan; JAAAAA!!!!! Det vil jeg gjerne om hun ikke kan[:)] er det på fredag 4.juni?

her er middagen inntatt, god og mektig. i kveld skal det trimmes[:D]

Det er fredag 4.juni ja, kl 18! [:)] På Nova 1! [:)] Skal si fra til deg jeg, når jeg vet om hun får bytta vakta si [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Det er fredag 4.juni ja, kl 18! [:)] På Nova 1! [:)] Skal si fra til deg jeg, når jeg vet om hun får bytta vakta si [:)]

weeeee-heeeee!!! håper hun ikke får bytta jeg[8D][:D]

Åhhh.. ferdig med den tyngste eksamen!!![:D][:D] Sååå deilig!![:D][:D] Nå sitter jeg her og nyter en tuborg lime cut... deilig i solen!![:D][:D][:D][:D] Huset ser bombet ut, men rydding er virkelig nedprioritert før jeg er ferdig med alle eksamene!!![8D]

Her har vi en urolig frøken, har nok litt magevondt... Men det kommer ikke noe luft ut.. [&o]
Og den andre fikk vi iallefall ikke i seng før halv 9 idag.. For et styr!! [:@] Så her er det 2 stk slitne foreldre.

Back
Topp