snakketråden på onsdagen

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

syns jeg leser om flere unger som er slitne når kvelden kommer, det skjer ikke her for tiden[8|] er jo vanskelig å legge hver kveld for de er ikke trøtte nok. thomas sovner greit etter en stund, men maria ligger leeenge. mulig hun kan begynne å legge seg senere, men det er så deilig at de er i seng til halv 8. da blir det igjen litt kveld for oss selv.

i dag skal de endelig ut igjen, har jo vært så kaldt her så de har ikke vært ute siden før helga. nå er det bare -10 her og litt snø i lufta, herlig!

jeg har fridag og tusen ting på tapeten, noe må jeg få gjort forhåpentligvis.

ha en fin dag!

Gutta boys er dratt til bhg. Gradestokken viser -22 her nå og det er altfor kaldt[>:] Jeg fryser ræva av meg jo. Er fortsatt i dårlig form så droppet treningen foreløpig. Kanksje jg trener i kveld om formen er bedre. Skal på en liten handle runde i dag og til eivenninne som skal klippe meg, men ellers ingen planer for dagen. Jo, jobbe med oppgaven min skal jeg.

God morgen [:)]
Da har jeg begynt permsijonen min- spent på hvor lenge det er til han kommer [:)]

Snuppa har fri fra barnehagen i dag, så vi skal spise lunch på jobben til mamma i dag.

Ha en fin dag alle sammen!!

Heia! [:)]

I dag sov ungene til 8! Jeg ble jo helt sjokkert, var nesten sånn at jeg måtte innom rommet og sjekke om de fremdeles var i live!! IKKE vant til sånn luksus!
Holder Ida hjemme fra bhg i dag, siden hun har hatt feber hele uka. Tror hun er litt bedre i dag, så kanskje det blir bhg i morgen eller på fredag.
Er faktisk bare 15 minus her i dag, og jeg var på nære nippet til å dra frem bikinien i dette herlige sommerværet, men så oppdaga jeg at snøen laver ned! [8D][:)] Ser utrolig koselig ut da!
Mamma kommer og passer kidsa i dag, om hun får start på bilen, så kan jeg trene. Jeg gleder meg!!

Ha en fin dag alle sammen!

ja, vettu hva. da vi sto opp var det -15 her, nå er det bare -7!!! ju-huuuuuu!!!!!

å marsimartna ja, det skulle jeg ha vært på! mulig jeg bare sender maria til svigermor, moro for maria og roligere her hjemme[;)] mannen skal på scootertur så blir litt alenemor.

Skrållan: Deilig å komme seg ut å trene litt UTEN BARN! Hehe...

Looney: Satser på bedre form i kveld

Jeg har lillesøsteren min på besøk så vi har nå spist deilig lunsj[:)][:)][:)]

Kjempe morro å se treff tråden dukke opp igjen, kjenner jeg gleder meg skikkelig!

Sovet litt og dusjet. Da blir man straks litt bedre. Hiver innpå noen ibux og stikker ned til ei venninne jeg. Hun skal nemlig klippe mitt hår, også skal jeg farge det i kveld. NICE! Har ordnet med div telefoner jeg måtte ta i dag også. Nå gjenstår kun noen småshopping for min del[:)][:)]

god formiddag!!
her er det et par minus i dag tror jeg!! og fint vintervær uten sol!
har levet i barnehagen, besøkt ei nabovenninne og trent i en time!!
nå er det litt sløvings fram til lillemor våkner!!

hjemme fra shopping! har kjøpt barselsgaver for over 1000kr, det er mye klær når det er bomull og handlet på lindex. er veldig fornøyd med valget selv, håper mammaene syns det å[;)]

ellers så kjøpte jeg penskjorte til thomas (dåp til helgen) og dåpsgave. ble et marihønesmykke[:)] kjøper ting jeg kunne ønsket meg selv så da ble det det[:)]

Marsimartna er artig, så jeg gleder meg til i morgen! [:)]
silly: ja, det er KNALL å trene uten barn! [:)]

Da har jeg trent! [:)] Gikk innom mega på vei hjem, måtte jo handle middag mens jeg først hadde sjansen. Kjøpte med Knerten på dvd til syke Ida, men da jeg kom hjem, så oppdaga vi jo at fjernkontrollen til dvd-spilleren er jo borte! [&:] Riiiimelig typisk!! Så nå skal vi lete...
Er blitt -4 grader her nå, og det har snødd hele dagen! Må nok måke litt når sambo kommer hjem.

Fy flate! Da vi dro i bhg i dag var det -24 garder![&:]

Har vært med Sivert hos kiropraktor siden jeg mener det er noe som plager han. Og det viser seg at han er veldig stiv i nakken og ryggen. Så nå skal vi tilbake på mandag og håper det gir raske resultater. [:)]

Jeg har humpet meg fram med bilen i snøen i dag og skubbet vekk naboer så jeg kom meg på skolen!!![8D][:D] Har også vært på kunstutstilling, akvariet og skulpturvandring i dag. Virkelig rukket å gjøre mye i dag!![:D]

Nå koser vi oss med barnetv og kvelds[:)] Og [:)]ja nevnte jeg at det var siste skoledag i dag, så nå har jeg halvannen uke vinterferie????[8D][:D] (må gjøre litt skolearbeid, men det snakker vi ikke om!![;)])

Koset meg hos venninne i dag og håret ble bra. Nå gjenstår kun farging av håret, og fargen denne gangen ble rød/svart. Ellers har jeg vel svidd av masse cash på siv ting vi trengte, og litt vi sikkert ikke trengte. Virkelig deilig med en dag for meg uten skole jobbing i dag merket jeg. Spist god laks til middag også har jeg og gubben sløvet sammen på sofaen mens N har sett film[:)] Deilig! Nå har N nettopp hoppet i badekaret, og sabeltannfigurene hans driver visst og går planken[:D][:D]

N hoster absolutt hele tiden, helt til han brekker seg. Men han er jo ikke dårlig sånn bortsett fra hosten. Men sist gang gikk det jo o ver til bronkitt eller lungebetennelse så jeg vurderer om han burde hatt en liten legetur i morgen. Jeg er i mye bedre form så i morgen skal jeg trene. Har dårlig samvittighet for å ikke ha trent siden søndag pga sykdom. Må trene masse nemlig nå som jeg er så godt i gang.

I kveld blir det kjærestekos og OL!!! Åh jeg elsker familien min[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

I dag har vi offisielt 3årsjubileum!
Hurra for oss. Fatter ikke at han har holdt ut så lenge med ei sånn masakjærring som meg..

Han er på jobb, så når han kommer hjem skal vi spise goooooooooooood mat!

Travelt i heimen for tiden, når kvelden kommer er jeg stuptrøtt så jeg er visst ikke så flink til å kommentere.

I dag har jeg hatt fri, så da har jeg og lillemor fått være barnevakt til tantegutten min på ett år[:)]

Lillemor sov hele veien hjem (1 time) så hun klarer ikke sove nå, hører hun ligger og synger oppi sengen[:D]

N hoster bare mer og mer[>:] han har hostet mye i livet sitt altså. Og det er ingen vanlig hoste. Ser jo at han blir sliten og svett av all hostingen.

Gubben har akkurat smørt to knekkebrød til meg, og etter det tror jeg at jeg hopper til køys. Sliten jeg. I morgen skal jeg vurdere lege med N, og jeg skal trene. Ellers ingen planer, og det er helt greit[:)][:)]

Back
Topp