G Gjørdis Glad i forumet 3 Jun 2009 #1 Skal starte på fryseforsøk i løpet av august. Kan være litt greit med pause nå rundt ferietiden, og kansje få tankene litt bort fra all prøvingen[:)]
Skal starte på fryseforsøk i løpet av august. Kan være litt greit med pause nå rundt ferietiden, og kansje få tankene litt bort fra all prøvingen[:)]
*Bobbo* Forumet er livet 3 Jun 2009 #2 Greit med litt pause, da får du jo ladet batteriene. [;)] I august så sitter'n vettu.
G Gjørdis Glad i forumet 3 Jun 2009 #3 ORIGINAL: *Bobbo* Greit med litt pause, da får du jo ladet batteriene. [;)] I august så sitter'n vettu. Ja det har jeg sagt hver gang, at neste gang sitter spiren/e. Men denne gangen SKAL den sitte[:)]
ORIGINAL: *Bobbo* Greit med litt pause, da får du jo ladet batteriene. [;)] I august så sitter'n vettu. Ja det har jeg sagt hver gang, at neste gang sitter spiren/e. Men denne gangen SKAL den sitte[:)]
*Bobbo* Forumet er livet 3 Jun 2009 #4 ORIGINAL: Gjørdis ORIGINAL: *Bobbo* Greit med litt pause, da får du jo ladet batteriene. [;)] I august så sitter'n vettu. Ja det har jeg sagt hver gang, at neste gang sitter spiren/e. Men denne gangen SKAL den sitte[:)] Ja det SKAL den. [:)][:)][:)]
ORIGINAL: Gjørdis ORIGINAL: *Bobbo* Greit med litt pause, da får du jo ladet batteriene. [;)] I august så sitter'n vettu. Ja det har jeg sagt hver gang, at neste gang sitter spiren/e. Men denne gangen SKAL den sitte[:)] Ja det SKAL den. [:)][:)][:)]