fano
Gift med forumet
Jeg ringte i går for og få vite hvordan kvaliteten på våre fryse egg er, jeg syns det er litt rart at de frøys de på samme strå hvis de var så bra. Hun sykepleieren som har fulgt oss hele veien ringte meg opp i dag for hun hadde sjekket ut litt. De eggene vi har på frys har følgende kvalitet: 1 egg er av like god kvalitet som vi fikk satt inn sist, 1 egg er 4 delt med bittelitt fragmenter på og 1 egg er 5 delt så det er jo ikke helt optimalt. Men vi håper jo på at 1 gjerne 2 av 3 overlever når den tid kommer. Hun sykepleieren har også forhørt seg med overlegen om hvordan de stiller seg til og gi oss et forsøk til, som er selvbetalende selvsagt i forhold til det som har skjedd. Det virket ikke som det skulel by på problemer, men jeg skulle få svar på det fortløpende så jeg vet hva jeg har og forholde meg til med tanke på sparing til ny runde. Det er jo billigere og gå på riksen, men og kjøpe en 3 pakkers er jo mest praktisk [&:] (men myyyyye dyrere) Så nå må vi åpne sparegrisen og virkelig putte alt vi kan i den fortløpende og se hvor mange år vi trenger for og komme i mål. Får håpe lotto guden er på vår side hvertfall [8D] Nå er det bare for kroppen min og komme tilbake til normalen så vi kan begynne og øve på egehånd i mellomtiden hvertfall. Er det noen som vet om det har klaffet på egen hånd når det er mannen som er problemet? Min mann har dårlig mengde og kvalitet, men det er liv, hadde vel sist noen millioner og ta av, men langt fra optimalt. Han har jo klart og få noen gravid på naturmetoden før.
Beundrer deg veldig for det[:)] Virker jo som det er god sjans for graviditet igjen med de fryse eggene og da[:)] Så veldig positivt at de vil gi dere et betalende forsøk og om dere vil trenge det[:)][:)] Ellers er det mannen her og som er problemet, har ikke forhåpninger på at han skal gjøre meg gravid da, meeeen det skjer stadig mirakler og håper inderlig det er dere som får oppleve det[:)][:)][:)][:)]