Snakket med legen...

*Newbeginning*

Elsker forumet
Da har jeg snakket med legesekretæren, og ho sa det kunne hende jeg hadde en abort.. Hadde masse mørkbrunt som kom ut nå på morran, så jeg er kjempe redd..
Fikk time kl.11, så vi får se hva legen finner ut..

Neei! [:(] Nå må alle tenke at det ikke var noen dum abort! Krysser fingrene for at alt går bra

ORIGINAL: Maren Helene

Åneeeei [:(] Krysser alt jeg kan krysse for at det var en ufarlig blødning!

sign! Lykke til!!!!

Da er jeg ferdig hos legen. Tok blodprøve og skal ta blodprøve til onsdag igjen.
Tok Underlivsundersøkelse og ho sa at livmorhalsen var lukket. Så ho visste ikke helt hvor blodet kommer fra.
Ho sender rekv. til ultralyd, så jeg skal ringe de om 3 dager og høre når jeg får time.. Mase litt på de..
Det kunne være en truende abort og det kunne være en tilfeldig blødning.
Måtte bare vente og se..
Er ganske bekymra.. Men går det ikke så er det noe som er galt med babyen, og da rydder kroppen opp. Så det er jo bra, men jeg vil jo ikke miste den...

Off.......det må være grusomt å gå silk å ikke vite.....

Håper du får ul raskt så du slipper å bekymre deg unødig. Slapp godt av, å tenk gode tanker. Det kan jo bare være en ufarlig blødning[:)] 

Krysser fingrene for deg![:)] 

ORIGINAL: MinaMor

ORIGINAL: Maren Helene

Åneeeei [:(] Krysser alt jeg kan krysse for at det var en ufarlig blødning!

sign! Lykke til!!!!

ORIGINAL: *Sookie*

Håper du får ul raskt så du slipper å bekymre deg unødig. Slapp godt av, å tenk gode tanker. Det kan jo bare være en ufarlig blødning[:)] 

sign, krysser alt for deg [:)]

Nå kom mens smertene.. Ganske vonde og.. Tror ikke det ser så lyst ut... [:(]
Har ikke kommet ut noen klump enda.. Så får se hvordan dette går..
Blir ganske lei meg selv om jeg vet at det er normalt at sånt skjer.. Men alikevel...

ORIGINAL: *Sookie*

Uff, det der er så fælt... Har vært igjennom akkurat det samme selv! Krysser fingrene for at det går bra med deg og lille!!!

Back
Topp