Snakket med jordmor

alvira

Forelsket i forumet
Da har jeg nettopp snakket med jordmora mi som hadde oppfølging i mitt forrige svangerskap. Hun fikk seg en god latter da jeg ringte for å be om en tidlig ul. Er jo bare 4 mnd siden sist jeg fødte[:D]
Fikk time onsdag om to uker, så håper jo at spiren er der fremdeles[;)]

Og for de som føler at de allerede har fått mage: MIN mage har jo ikke trukket seg sammen engang! hahaha
Må nok ta fram gravideklærne igjen (som jeg pakket ned for to mnd siden). Kan ikke annet enn å smile[:D]

Hehe! KAn tenke meg hun fikk litt sjokk da ja;)
Hvor langt tror du at du er på vei da? HAdde du ikke fått tilbake mens enda?

Åååååh, får frysninger!! Så herlig at du er gravid igjen!!![:D][:D] Var det planlagt? Gratulerer så mye! Nei, kan tenke meg at du har litt mage ennå, så kort tid som det har gått[:D]
Hehe, ser for meg jordmora di!! [;)]

Lykke til på ultralyden, håper det står bra til med lillespiren i magen[:)]

ORIGINAL: knotiknoM

Hehe! KAn tenke meg hun fikk litt sjokk da ja;)
Hvor langt tror du at du er på vei da? HAdde du ikke fått tilbake mens enda?

Tror kanskje jeg er rundt 4 uker på vei. Fikk mensen en gang og så vips! GRAVID! haha

ORIGINAL: Julia09

Åååååh, får frysninger!! Så herlig at du er gravid igjen!!![:D][:D] Var det planlagt? Gratulerer så mye! Nei, kan tenke meg at du har litt mage ennå, så kort tid som det har gått[:D]

Hehe...takk for det! Nå har jo sjokket roet seg så nå bare gleder jeg meg og håper spiren holder seg godt fast![;)]
Og nei...det var ikke planlagt[:D]. Vi har ønsket oss tre men jeg hadde trodd jeg skulle få komt meg litt på bena først[;)]
Men like greit å få det overstått! Spørs om storebror på 4 synes det blir like kjekt![:D][:D][:D]

ORIGINAL: alvira

ORIGINAL: Julia09

Hehe...takk for det! Nå har jo sjokket roet seg så nå bare gleder jeg meg og håper spiren holder seg godt fast![;)]
Og nei...det var ikke planlagt[:D]. Vi har ønsket oss tre men jeg hadde trodd jeg skulle få komt meg litt på bena først[;)]
Men like greit å få det overstått! Spørs om storebror på 4 synes det blir like kjekt![:D][:D][:D]

Hehe, det blir nok stas for han også, når sjokket hans får lagt seg[8D] Og han får mye å henge fingrene i etterhvert... Tenk hvor mye han må passe på lekene sine[;)]

Veldig morsomt!! Kommer nok til å gå alldeles utmerket[:D]

Back
Topp