Snakket med fastlegen i dag

twinanne

Forumet er livet
Ringte fastlegen idag pga menisk skaden min, dette var ikke så greit get.Han skulle til å skrive ut rekvisjon for MR - men den gang ei - jeg ringte Porsgrunn mens jeg ventet på at legen min skulle ringe meg opp igjen på nytt. I POrsgrunn sa de at dette var ikke å anbefale fra jeg begynte med sprøyter. Min fastlege ringte rønken avdelingen og det er ikke mulig å komme inn før sprøyte start 23.april. Så da fant de ut at det var best for meg å fortsette behandlingen og utsette hele MR til jeg hvet om jeg er gravid eller ikke, dersom ikke kneet leger seg på egen hånd da. Dersom gravid så må jeg være 3 mnd på veg før de kan ta MR, men kneoperasjon er ikke noe probem, skikkelig smørje dette her, men de kan jo ikke ta en operasjon uten at de har tatt MR da, det kan jo være at det ikke er nødvendig med operasjon heller.

Må vel si at jeg ble litt forvirra nå[:o], men jeg velger å kjøre løpet ut med IVF og så for jeg ta ting som de kommer. Så da er det bare å håpe på at menisk skaden fikser seg selv[&o]

ORIGINAL: ElinR

skjønner godt du er forvirra... [:(]

har du forresten fått tr, skulle ikke du ha d ca nå?

Har ikke fått tr enda, er bare 13 dager etter el, så da kommer hun nok i morgen eller senere. Sist jeg var på nesespray så tok det 18 dager etter el før hun kom, så dette tar jeg med knusendes ro, det er jo ikke normalt da men det er jo heller ikke uvanlig at nesesprayen gir lenger lutealfase. Ellers så var jo el en dag forsinket denne gangen på dag 15, pleier å ha el på dag 13-14. Har heller ikke testet enda, men jeg tester vel snart dersom tr blir forsinket og det ikke har sjedd noe i morgen.

Håpa da orde seg av seg sjølv. Skjønner godt at du vil fortsetta med IVF.

Passa på å ikkje anstrenga deg for masse no då[:)]

Back
Topp