Snakkesnakk for oss som er igjen. 26/10

Aleila

Glad i forumet
I dag er jeg 40 uker på vei. Og det er snø på fjellene!! Kult[:D]
Ut å tusle en tur nå.

Hei på deg! Her våknet vi til snø:O) Og det snør enda,frister ikke å gå tur må jeg si.. vente til det slutter å snø tenker jeg... Vannskelig pga jeg viste ikke hva jeg sku ha med Martin i barnehagen i dag,pga her snør det,men ikke i barnehagen.. hehe

Puh, jeg håper ikke det kommer særlig med snø her før jeg føder. Jeg tror nemlig ikke at jeg passer noen av vinterskoene mine.. [&:]

I natt drømte jeg at pappa hadde ligget i koma lenge, og i dag skulle vi prøve å vekke han for å se om alt var i orden. Kanskje hjernen min prøver å forberede meg på noe, og at pappa egentlig er babyen? Hihi, det er jo lov til å håpe! [:D]

Jeg er også veldig trøtt for tiden! Sikkert kroppene våre som lader opp [:D]

Trøtt jeg og...tror jeg tar småen med meg i sengen og sover litt.

Dere kan gå å føde imens[:D]

ORIGINAL: Cissi

Trøtt jeg og...tror jeg tar småen med meg i sengen og sover litt.

Dere kan gå å føde imens[:D]

Hihi, greit for meg! [:D]

Kos deg med lillemann du da, heldiggrisen [:)]

Har ikke kommet meg ut enda jeg da..har ryddet til nå..oppdaget at det var stekefett "over alt"[&o] Og det er så heselig så da måå jeg bare vaske bort det. Men har fått på maskinen med klær nå så da er jeg egentlig klar til å ut..må bare ha på meg ordentlige klær først. Elsker snø jeg....alt er fint om høsten og jeg elske fargene og det men jeg elsker snø ja..koooooselig[:D] Finner ikke hårstrekk. grr. I dag er min termindato..dagen da jeg tror jeg kommer til å få den lille..så jeg er spent. men jeg skal kobble av helt idag...har tenkt på alt annet en baby[:)]

Gratulerer med 4o uker, aleila[:D]

I dag får vi besøk fra Fr-stad. Kjempe kos[:D]

i dag har jeg sovet lenge...

har en del blodslim i dag og, hadde masse vonde kynnere i går også, så nå er jeg sliten og lei....

håper det skal skje noe i dag da....snøen er kommet langt ned i fjella her og, huff vil ikke ha vinter jeg!!!

ser fram til en sydentur i vår om alt står bra til med den lille...[:)]

Da har jeg snakket med jordmor, jeg skal ned til henne i morgen, da skal hun strippe meg igjen, og om hun klarer, så skal hun prøve å ta vannet mitt.....

Hun synest det er grusomt at sykehuset ikke vil sette meg igang, når jeg går med konstante rier...

håper det skjer noe i morgen da....

*har møtt veggen*[:'(]

ORIGINAL: nymams

Da har jeg snakket med jordmor, jeg skal ned til henne i morgen, da skal hun strippe meg igjen, og om hun klarer, så skal hun prøve å ta vannet mitt.....

Hun synest det er grusomt at sykehuset ikke vil sette meg igang, når jeg går med konstante rier...

Oi! Så bra at du har en medfølende jordmor da! Nå håper jeg det skjer snart for deg altså! [:)]

ORIGINAL: papayababy i okt

ORIGINAL: nymams

Oi! Så bra at du har en medfølende jordmor da! Nå håper jeg det skjer snart for deg altså! [:)]

JA hun er verdens snilleste, men så kommer jeg fra en liten bygd også da....
har tatt en "modningsrunde" nå, var ikke noe godt, men hva gjør man ikke for å prøve å få det igang....[:D]

Jeg får kaillprate litt her jeg da. [:D]
I ettermiddag skifta vi (eller gubben jobba, jeg var var tause (tjukke)Birgitte ved siden av) dekk på bilen.
Så spiste vi middag, Bali kyllinggryte (overraskende godt).
Snart er det Hotel Cæsar, og så skal jeg se Hele historien: Knutsen og Ludvigsen på TV2 - DET blir stas det! [:)]

I dag har jeg gått tur, og tatt trappene opp og ned til leiligheten (4. etg) tre ganger. Jeg tror fortsatt ikke på den derre trappeteorien nei.. [:'(]

ORIGINAL: lille nupp©

hihi, jeg har vært å spist lunsj på peppes idag.. nam nam

så gikk jeg litt rundt.. og fant mobilen jeg vil ha..

ventet på sambo i 1 time, pga kø.. gjesp

er trøtt og håper mens termin imorgen er en bra dag :)

Åh, du har enda den å klynge deg til! Min menstermin var 19... [:'(]

Men jeg har ei venninne som påstår at jeg kommer til å føde i morra natt - satser på henne jeg! [:D] Er klar for å teste fasilitetene på St.Olavs nå ja!

ORIGINAL: nica85

Åjj, tenk om jeg begynner å føde når lille_fugl fortsatt er på sykehuset..? Kanskje jeg trenger en ekstra sladrevenn? [8|]

Jeg kan slæddre jeg[:D]

Back
Topp