snakker?

siljekr

Glad i forumet
snakker barnet ditt mye? [:)]

natalie sier mest dada...men kommer også ord inneimellom. foreksempel når hun peker på ting[:)] hun sier: hei, hadet, takk, nei takk, hest, mamma, bø, nei, ta, se +++

Både ja og nei. Han er så opptatt med mye annet. Men de ordene han kan bruker han mye da.

Men han er ikke så snar til å lære nye ord. Men hs sa at han har kommet veldig langt fysisk og at en kan ikke være flink til alt heller.[;)]

Elias babler som oftest masse som jeg ikke forstår i det hele tatt[:D]
Og når han først setter i gang å bable så tar det aldri stopp heller[:D]

men han kan si: tante, pappa, mamma, nei, se, der, henne, bil, takk

natalie er også kommet langt på det fysiske...hun er veldig aktiv...full rulle hele dagen [:D] 

Nora snakker som en foss!! Nå kan hun alle dyrelydene hvis vi spør hva feks grisen sier!

Snakker ganske mye i løpet av dagen..hermer etter alle ord vi sier. Ganske flink til og gjøre seg forstått for tiden!

er ikke stort hun snakker iallefall ikke med ordentlige ord..men mye jabbling da...morro å høre på da

u bable heile veien, å me forstår stort sett ka u meina.. men dei ordene u kan uttala e ; mamma, pappa, den, tante, nei, bil, komma, au, ja, tytte(smokk), pusi, fine, Ida, takk, takkego(versågod). dei ordene eg kjeme på akkuratt nå

Lille Adriana snakker masse... Sier "hei hei, her er jeg" når vi kommer inn et sted, ellers går det i mamma, beppa(besteforeldre), ma (mat), gikka (drikke), æææsj, ja, nei, hade, hællæ, Nana (Adriana) og flere andre småord... Hehe...

ORIGINAL: mamman til adriana

Lille Adriana snakker masse... Sier "hei hei, her er jeg" når vi kommer inn et sted, ellers går det i mamma, beppa(besteforeldre), ma (mat), gikka (drikke), æææsj, ja, nei, hade, hællæ, Nana (Adriana) og flere andre småord... Hehe...

hehe [:)] så søtt

Back
Topp