Snakker vi sammentreff eller??

Astra87

Forelsket i forumet
Var på familiesammenkomst i sta, og hadde bestemt oss for å fortelle om graviditeten og vise fram bildet fra ul til nærmeste familie. Mannen tar fram bildet og forteller at vi har gode nyheter da en av mine svigerinner forteller at hun også skal bli mamma på slutten av året. Den andre svigerinnen blir stille en stund og ser på mannen sin hvorpå hun sier at de også er gravide og skal ha på slutten av året/starten av 2015!! Jeg ble helt satt ut av hvor rart dette er, at alle skal ha på en gang!! ;):p

Jøsses! Sa artig :) det kommer nok både barn og voksne til å få masse glede av!!

27.12.14
02.06.10

Haha oi!! Så utrolig gøy da :D

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Fantastisk :P Skulle ønske jeg også hadde slektninger som var gravide!! ;)
Og litt av eit sammentreff da =)

Så gøy!! :D

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Åh, så moro! Min svigerinne skal ha noen måneder før meg.
Jeg gleder meg SÅ masse til å si det til henne :-D

Oi, skikkelig kult at alle har klaffa på likt ja :p virkelig gøy for barna sin del :) men blir veldig dyr desember for besteforeldrene da :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Så kult! :-) det blir kjekt for dei små ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så artigt! :D glede meg til lillesøs komme en dag og sie eg ska bli tante :)

babyjente 27 Juli ♡

Haha, vi har allerede snakka om hvor dyrt det blir når alle skal konfirmeres samtidig! ;-D det er helt snålt :p

Så gøy! :D Barna får jo virkelig stor glede av hverandre da :) Skulle virkelig ønske at noen av våres søsken skulle ha snart, men tror ikke det blir med det første :(

Så artig:)

Hehe, så vittig da :D skulle ønske det var sånn hos oss også.
Det blir nok til stor glede for dere alle og ha noen å dele dette med steg for steg :D i mange år fremover.

Desember 2014

Bruker App

Så moro da!

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt

Blir artig med søskenbarn på samme alder :) Broren min skal ha barn i juli, og søsteren til samboeren er 4-5 uker før oss. Så blir flere nesten samtidig på oss også. Husker sommerferiene fra jeg var lite . Alltid stas å feriere med søskenbarn på samme alder. Aldri et kjedelig øyeblikk da ;)

Så koslig:-) her venter broren til sambo og fruen en liten en i sommer, så de blir innenfor samme året ihvertfall;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Sååå kjekt! Jeg trodde at min datter ikke ville få søskenbarn på sin alder når jeg gikk gravid sist, men jammen kom ikke lillesøsteren min og fortalte om det fine "uhellet" og 6 mnd etter mi ble født så fikk de også ei jente! De har det så kjekt sammen og jeg er så glad de har hverandre :)) Denne gangen ble søstra mi gravid først og de venter en liten gutt om tre uker. Så denne gangen blir begge født samme år muligens :)) (om alt går bra og jeg får i desember da. Gjør meg heller ikke noe å gå på overtid til januar!) :-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Så moro:) Det samme skjedde hos oss også, min svigerinne er kommet 1-3 uker lengre enn meg:) Og søsteren min skal ha nå i juni så det blir kjempestas med mange små på samme alder. Har allerede tre tantebarn fra 1,5 til 2,5 år så blir en stor jevngammel gjeng:)

her får besteforedrene til mannen 3 oldebarn i år, det blir stas! ett har komt,en kommer i juni og vår til høsten. i tillegg er det ett til søskenbarn av mannen som får juli,så fire søskenbarn i familien hans får barn i år :) den ene er hans bror som fikk i februar

Back
Topp