Snakker/synger du mye til babyen din?

øyensten

Flørter med forumet
Ettersom jeg er i uke 23 nå, har jeg lest dette er tiden å begynne å synge/snakke til babyen din.
Ettersom jeg bor aleine, og er 50% sykemeldt har jeg oppdagen at jeg er en relativt stille person, jeg prøver å være flinke å synge, men en har ikke alltid behov for det heller:-)

I går sang jeg til magen/babyen før jeg skulle legge meg, og da kjente jeg hun spente handa mi flere ganger, gøy;-D

Noen andre som kjenner at barnet i magen reagerer på stemmen din/ eller andre i fam. ?

Snakker litt til babyen ja, men blir ikke mye synging. Synger for Oliver da, så da hører jo mini i magen også det :D

Nei, har vært dårlig med det!

Men lillemor synger ofte god morgen sang om hun har kommet inn til oss i løpet av natten. :-)

Har vert dårlig til det, var det med vesla også... skulle liksom synge samme nattasangen kver kveld før eg la meg son at babyen huska den...
er jo også ambefalt å spille masse av en type musikk du sjølv virkelig liker.. samme kas type musikk det er, det vil roe babyen når den kommer ut :)

merker at babyen sparker meir iherdig når vesla er veldig styrete og høglydt rundt meg :) så den sover sikkert godt i stua menst ho har 2 årstrass-anfallene sine :) hehe

Syng ikkje, men snakkar ofte til magen. Ikkje lange samtalar, men små ting utover dagen. Koseleg, men får meg ikkje til å synga sjølv. Får heller finna fram ein sang eller noko eg kan setja på om kvelden

Har vært veldig lite med det, men har hendt at jeg har snakket litt til han i magen mens jeg stryker på magen :)

Snakker ikke så mye med magen nei. Men klart jeg synger jo en del med store bror og leser for han så lillebror høster jo litt ;) 

Snakker ikke direkte til babyen nei , men heller mye til storebror og gubben. Så det er ingen fare for at lille baby ikke skal kjenne igjenn stemmen min. Spiller musikk for meg selv, da hører jo baby det også.
Men litt arti med det baby smykke jeg har. Et laaaangt kjede som henger helt nede til magen med ei kule på , som plinger og plonger ( Sånn musikk ball) Storebror reagerte på den da han var i magen , fant det smykke i ryddingen i dag og hadde det på meg. Jaggu reagerte babyen på smykke og sparker nå artig i vei :)
Anbefales på det sterkeste :)

Jeg har vært veldig dårlig til å snakke/synge til babyen i magen, men jeg synger nattasang for Ask og vi synger sammen når vi er tilbake fra bhg og jobb, så babyen får nok med seg det

Her synges det =)

I går satte han stor pris på Ryan Adams og gitarspillingen tydligvis. hehe

Back
Topp