Snakker oppblåst eller...

Neimen, se på babymagen! Så fin du er!
Er også utrolig oppblåst... Hadde forferdelige smerter i natt, lå å grein i sengen liksom :( Stakkars mannen, visste ikke hva godt han kunne gjøre. Gjelder å få det ut, ja. Føler meg supersexy her jeg går og putrer:p

Magen stååååår på spreng her også, leeeeenge siden eg har hatt så store mage :( føle eg har lagt på meg 10 kilo allerede ....

Sent from my iPhone using BV Forum

Magen min er ikke sååå oppblåst på morgenen, men på kvelden er den gidigen :P Haha

Jeg er og veldig oppblåst om kvelden :P

Jeg er også mest oppblåst på kvelden :p

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

jeg er også skikkelig oppblåst :o måtte kjøpe meg mammabukser for tightsene jeg bruker til vanlig strammer for mye over magen nå som jeg er kvalm og slikt :confused:hehe:rolleyes:

Skikkelig oppblåst på kvelden her også, -ser jo ut som jeg er langt på vei ;)

Haha ja det var LITT oppblåst ;)
ser cirka sånn ut jeg oxo på kveldene... :) bra jeg ikke treffer så mye folk på kveldene da.. :)

Er veldig oppblåst på kveldingen jeg også, rart om ikke noen skjønner tegninga snart;)

Jeg har altså mange kilo ekstra, men magen pleier ikke å være kulerund :p Har prompa i hele natt :D

Hihi :P Her er magen oppblåst morgen og kveld... Kan ikke huske det var så ille sist :eek:

Ååå så koselig ! Da vet man noe skjer i magen ihvertfall. Blir vanskelig å skjule den kulen der ! Hehe :)

Back
Topp