Snakker om trollet...!

SEND HAM HIT!!!! Vi må betale lisens siden vi har TV, men vi har jo ikke mottaker av noe slag så vi har jo ingen kanaler. Men gidder de å komme for å sjekke?! NEI!

Så send ham hit du. Si han kan få en bolle eller noe.. [:)]

Skal gjøre det hvis han kommer igjen.
Jeg var dessverre veeeldig opptatt, så jeg rakk ikke å lukke opp..[:-]

hehe jeg va sikker på at det var de som ringte på døra her også, men det var bare jehovas vitner helldigvis[:D]

ORIGINAL: lenah

hehe jeg va sikker på at det var de som ringte på døra her også, men det var bare jehovas vitner helldigvis[:D]

Haha, ja kanskje det var det her og?[:-] Men de kommer vel sjelden alene, og han her var bare 1. Og han sto og rigte på hos oss og naboene samtidig. Leeeenge![8D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: lenah

Haha, ja kanskje det var det her og?[:-] Men de kommer vel sjelden alene, og han her var bare 1. Og han sto og rigte på hos oss og naboene samtidig. Leeeenge![8D]

kanskje det, får håpe det[8D] ja pleier ikke de alltid å være 2? her var det iallefall 2 kjekke damer på døra[:D] litt skummelt, jeg hadde ikke åpna om han hadde kommet tilbake[:-]

Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk aldri hatt noen sånn lisensmann på døra... [8|]

ORIGINAL: MiniSatan

Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk aldri hatt noen sånn lisensmann på døra... [8|]
da betaler du nok lisensen da [;)]

da vi fikk en på døra bar han en skilt hvor det stod klart at det var norsk krinkastnings ettellerannet så ingen tvil om va han var...

vi betalte lisensen men hadde store problemer med å få han til å tro på det....

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

ORIGINAL: MiniSatan

da betaler du nok lisensen da [;)]

NÅ ja, men har jo ikke alltid gjort det da... I de glade studentdager var feks øl langt høyere prioritert. [8D]

Han virrer nå rundt her enda.[:D]

Var ute på balkongen og så han gå rundt på plassen her nede. Etter jeg kom inn ringte det på døra nede.
Så gikk det et par minutter og jeg hører høylytt diskusjon i gangen her ute.[:-] Går og titter i spionhullet[8D] og der er han på vei inn døra til naboen.
Han har visst gått igjen nå, ringte ikke her igjen. For en kjedelig jobb det må være.[&:]

Back
Topp