Himmelstøv
Forumet er livet
Fra glass til husarbeid :P?
har bare vert inne paa juliforumet. og naa FS
har bare vert inne paa juliforumet. og naa FS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kal-El
Alt utenom paraguayanske bananfluer.
ORIGINAL: Refleksheks
Litt for mye - vil jeg vel våge å påstå [:D]
Her kan du få terningkast på slimproppen.
ORIGINAL: Kodeord Markblomst
*etiske spørsmål (er det ok å sende ungen til besteforeldrene i helga selvom ungen holder på med å få en tann?)

ORIGINAL: Kodeord Markblomst
Her kan ein strengt talt snakke om alt, bortsett frå:
*Ting relatert til FØR svangerskapet
*Svangerskapet
*Fødselen
*Spedbarnstid
*Småbarnstid
*Mat
*Sex og samliv
*Økonomiog rettigheter
*Alenemor/Alenefar
*"Voksne" foreldre
*Hobbyrelaterte ting
*Matoppskrifter og alt som har med mat og gjere
*Sex og samliv
*Interiør
*Kva skal barnet heitte?
*Jobb og Utdanning
*Konkurransar
*Bileter
*Helse og velvære
*Sjukdom
*Depresjonar og angst
*Premature barn
*Sunn livsstil/slanking
*Seremonier , dåp, begravelse/bisettelse, konfirmasjon, bryllup, bar/bat mitzvah and so on
*Tvillinger og flerlinger
*Gode fødselsopplevelse
*Dårlige fødselsopplevelser
*Keisersnitt
*Amming og ernæring
*"Vi som har mistet" abort/senabort/dødfødsel/krybbedød/og vidare stadier....
*selge ting/kjøpe ting
Til alt det over har me eige underforum som slike trådar skal plasserast i. Viss ikkje vert det flytta dit.
So that leaves us with:
*Religion
*Politikk
*Dyr og dyrehald
*Tekniske ting som data, digitalfoto, tv, stereo, bil, vaskemaskin and so on
*Alle høytider som jul, påske, pinse, 17. mai, 6. februar, 8. mars, ramadan (nett no er det pakkeadventskalendre som står på agendaen)
*Populærkultur som bøker, filmer, tvserier og musikk (twilight, twilight og 2012)
*etiske spørsmål (er det ok å sende ungen til besteforeldrene i helga selvom ungen holder på med å få en tann?)
*språk (hvilken dialekt har du?)
Ein del av disse siste her har ein tendens til å utvikle seg til virkelige hønekamper mellom hønemødrene, og difor vert mange trådar lukka eller sletta.

så sant så santORIGINAL: Kodeord Markblomst
Og forresten so gløymde eg at ein ikkje under nokon omstendigheter må nemne:
*Feite mennesker
*Tynne mennesker
*Kroppslige skavanker
*Svigermødre
*Familierelaterte ting i eit dårleg tonelag
Slike trådar ender alltid opp med å bli sletta, fordi nokon kan jo vite kven du er og då veit dei jo med ein gong kven du snakkar om. Og slikt kan me ikkje ha noko av.
I enkelte tilfeller kan ein kome unna med å nemne:
*Bakovervendt vs. Forovervendt (Her hin dagen var det eit spørsmål om sikring av barn i veteranbil... eg trur HI kom unna utan å bli slakta)
*Amming vs. Morsmelk på boks (Høyrer jo eigentleg til under amming og ernæring, men det visar seg at mange kjem unna med det. Kanskje fordi _nokon_ er ammepoliti)
På framsida no til forumet kunne eg berre sjå trådar som eigentleg må flyttast. Mat og sextrådar for det meste. Men no er det jo midt på natta, so då vert dei nok flytta når morgonskiftet kjem på jobb.
Og bortsett frå det eg har nemnd er det vel strengt tatt fritt fram, berre hugs å lesa BVs forumsreglar fyrst, og pass på at ein postar riktig, ta alt som seiast på generelt med ein klype salt og sist men ikkje minst følg norsk lov. So med andre ord, ikkje tjor ein hest på 3 meter djupt vatn.