snakker dere til magen??

Tjolahopp

Elsker forumet
ja... gjør dere det?
for meg er det helt unaturlig å gjøre det, skjønner ikke hvorfor jeg skal, og hadde da bare følt meg dum... Greit nok at barnet kan høre morens stemme gjennom magen, bli vant til den, evt beroliget av den osv. Men stemmen hører den jo hele tiden mens en snakker med andre folk også, ungen merker jo ikke forskjell på om det er den eller andre det blir snakket til, og forstår heller ikke hva som blir sagt... skjønner dere hva jeg mener?

Hører hele tiden om folk som snakker med magene, så begynner å lure på om jeg bare er kald rett og slett... hvorfor i allverden jeg ikke på noen måte kan få meg til å gjøre det???[8|]

Jeg syns også det føles litt rart å snakke til magen,men det hender jeg sier noe sånt som "er du der" eller "spark pappaen din nå" (sambo har meget sterkt beroligende effekt på sin sønn [;)]) e.l,men bare når jeg er alene eller sammen med sambo.

hm... ja, det har vel jeg også gjort; sagt "kom igjen da" når jeg venter på spark, men med nermere ettertanke så sier jeg det til dataen min også når den er treg med å hente ned nettsider, hehe... så for min del så vet jeg ikke om det tells [&:] 

Klart det teller!!
Gleder meg til mini kommer ut av magen jeg- da skal vi skravle masse [:D][:D]

Jeg sier sånne korte ting som "er du der, ja!" eller "nå var du våken, ja!" hvis han rører seg veldig. Men helst når jeg er alene eller bare sammen med pappaen hans. Vi prøver å huske på å synge godnattsang, men ofte så sovner jeg mens pappaen er på badet, så da blir det ikke noen godnattsang ... Men vi gjør det noen ganger, i hvert fall.

Jeg snakkes sjelden til magen.. synes å det blir litt merkelig og unaturlig...
Tror vi tar snakkinga når babyen kommer ut..
den hører jo stemmen min selv om jeg ikke snakker direkte til den...

eneste er som noen sier,,,,at jeg ber han sparke papppaen son,,, eller at jeg sør; er du der?? dersom det har vært lenge siden den sparket...!
Men har av og til sunget godnatt sang,,,,men føler meg litt teit da....[:D]

Jeg snakker heller ikke noe særlig direkte til magen. Det blir som dere andre sier, jeg føler meg litt dum, og dessuten så hører den stemmen min ofte nok vil jeg tro [:)] Men spiller Smurfene med Geir Børresen til magen nesten hver dag [:D] Det var favoritten min da jeg var lita, så jeg prøver alt jeg kan å påvirke den lille [8D]

Syns også det er veldig rart, derfor har jeg ikke gjort det så mye. Prøver å komme med litt hver dag fordet..[:)]

Back
Topp