snakka med sjefen i dag

Mamma*2010

Forelsket i forumet
I dag va først dag på jobb (eller kontrakten begynte i dag). Vi har tre dager med planlegging (jobber i bhg). Så i en pause spurte jeg om jeg kunne få snakke med sjefen (var veldig nervøs siden jeg akkurat har fått kontrakt der) Når jeg fortalte at jeg var gravid ble hun kjeeempeglad kyssa og klemte meg! er så overlykkelig nå![:)]

Alle de andre som jobber der ble også glad!

Ååå! Så flott!!

Herlig når de reagerer slik! Jeg har en mannlig sjef som ble litt flau og brydd jeg! [:D] [8D] hehe!

For en lettelse det må være for deg!! Heeerlig! [:D]

Så flott at det gikk så bra å fortelle det!! Skal også begynne i ny jobb på onsdag, og bør vel fortelle om graviditeten om ikke alt for lenge... [&:]

Jeg og begynner i ny jobb den 24 august. Og jeg gruer meg som en hund til å fortelle det..

Hehe :p
Ja er veldig letta nå! :D men har enda en sjef å fortelle det til :p

Lykke til til dere andre!!![:D]

åh så godt at sjefen tok det så bra!
snill sjef du har da[:)]

åhh det må være en lettelse å få slike tilbake meldinger[:D] Jeg skal selv fortelle det til min sjef på onsdag, håper det går like bra[:)]

Så bra! Jeg skal begynne i ny jobb om en mnd....de vet ikke noe enda...litt spent på reaksjonen...men sånn er det jo med damer i sin beste alder..

Så flott da!![:D]

[:D] So gøy at ho blei so gla då..
Når denne veko e ferdig, har eg hatt ferie i 3veke! Begynne på jobb igjen på Mandag og lure på å fortella at eg e gravid til sjefen iallefall;) kanskje de to andre eg jobber sammen me inne på avdelingen eg er på. Eg jobber også i barnehage[;)] Har vert der 1år
 Off eg gruer meg sonn til å fortella da.. har ingen aning kordan de kjem til å reagera! Kan jo ikkje tenka meg de blir ant enn gla på mine vegner, men grue meg fordiom:(  Men går vel bra skal man sjå;)

Da jeg skulle si det til min, sa hun bare" ja, dette har vi ventet på" litt sånn småsurt. Og siden jeg hadde søkt om en annen stilling inne på avdelingen som går på andre arbeidsoppgaver, (og som hun hadde gitt til meg i utgangspunktet før hun gikk i ferie) trakk hun den tilbake. Gjett om jeg reiste hjem og gråt mine bittre tårer da......

Så du var kjempe heldig med og sid et til din da. Det er jeg glad for, for det fortjener egentlig alle og bli møtt med, er jo det største om har hendt oss, ihvertfall meg:)

Lykke til i ny jobb da:)

Back
Topp