snakka med gyn pol nå :D

Så spennende :D Vi skal også på tidlig UL på Volvat neste fredag:smiley-bounce013

Skal selv bestille tydelig ul på privat men er det kun innvendig ul?
Vi har prøvd i 8 år å på 3 prøverørsførsøk var det gullegge så jeg er litt redd for at det skal skje noe vis jeg må ta innvendig ul

Har fått ny time til tidlig ul den 4 november klokken 13:00 :D er vell ca uke 10 da :D yeeeey :D
Kan jeg spørre hvordan dere har fått tidlig UL? Jeg skjønner ikke helt systemet med tidlig og ordinær UL - så da spør jeg i vei :)

Kan jeg spørre hvordan dere har fått tidlig UL? Jeg skjønner ikke helt systemet med tidlig og ordinær UL - så da spør jeg i vei :)

Jeg ble henvist av lege pga blødning 5+0, men jeg vet at man også kan bestille tidlig ul privat (må betales for selv). Jeg vet ikke om man får henvisning til tidlig ul sånn uten videre av lege, men det går jo an å høre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg var først til privat gynikolog og fikk ul.. hu ba meg si ifra til fastlegen at jeg skulle ha ny ul på sykehuset i uke 12. så når jeg var til fastlegen på onsdag så sa jeg at jeg måtte få ny henvisning til ul i uke 12 å da fikset han så jeg skulle få time men sa ingenting om hvilken uke jeg fikk timen så når jeg ringte gyn pol i går så sa de at de hadde satt meg opp til timen den 4 november altså i uke 10 :D

Back
Topp