Snakk om..

tabben

Glad i forumet
Kjedelig onsdag kveld... Nesten så jeg vurderer og hoppe til køys og sove bare for og finne på noe..[8|] Kunne vel vært flink og gjort noe husarbeid men ærligtalt... hehehehe kjedelig jo[:D] Gubben er hos søstar og fikser no og Emily sover... hehehe har satt på Max Manus men han gjør liksom heller ikke susen[;)] Hva gjør dere da jenter? Noe fornuftig og konstruktift??[8D]

kjedelig da

snart sover begge ungene da skal eg forberede morgondagen men kler i sekken å gjør klar matboks ol til trillepika som skal hente kidsa i bhg i mårå for eg skal jobbe ekstra

har eg tid skal eg beg å lage after eight eske å skcappe den som takk for god sørvise på barneutstyrbutikken

masse å gjør

håper du finner på noe da

Jeg henger her, og ser på tvnorge. Brace for impact. Handler om flyet som landet på Hudson River. Sykt.

Har vært på kjolejakt i dag, siden jeg skal i bryllup i helgen. Ingen hell. Fikk en haug gnagsår i stedet, siden jeg fant ut at det var kjempelurt å ha på meg nye sko i dag.

HVa skal jeg gjøre videre utover kvelden.. hmm.. henge opp klær. Ja. Thats about it!

Kan skryte av meg selv og si jeg var svært konstruktiv i går. Fikk mala ene veggen på soverommet! I kontrastfarge Grålilla. Vart faktisk veldig bra om jeg skal si det selv. Ville ha det litt lunt, og det ble det! Jippi! [:D]

Og i disse tidlige morgentimer har jeg fått montert opp ny seng! Bare litt dumt at vi skal reise bort i dag, og være borte hele helgen. Får ikke legge meg i ny seng før på søndag... *sukk* [8D]

Fliiiiiiiiiiiiiink jente[:)] hehehehehe jeg gikk og la meg med en god bok[:D] Lenge siden jeg har lest på senga nå[8D]

Back
Topp