Snakk om uflaks!

Drømmefangeren

Glad i forumet
Har hatt skikkelig uflaks den siste uka. Sliter litt med besvimelser, så besvimer støtt og stadig.

I forrige uke var jeg super surrete, glemte alt hele tiden.. Så på tirsdagen hadde jeg glemt Sverre sine utesko hjemme da vi dro til barnehagen.. Oppdaget ikke det før jeg var fremme der, men hadde så dårlig tid så kunne ikke hente de før i neste friminutt.. I alt det stresset glemte jeg gymbagen i barnehagen..
Da friminuttet kom og jeg skulle sykle for å fikse i alt jeg hadde glemt besvimte jeg plutselig midt i veien, fløyg over styret og forstua handa.. ble litt ør men kom meg gjennom ruta og på skolen.. Der besvimte jeg igjen så ble kjørt hjem..

Igår hadde vi gym og jeg var litt vel aktiv.. Elsker gym har jeg funnet ut. MEN midt i det moroe klarte jeg selvfølgelig å forstue foten noe helt vannvittig. Satte meg på benken med foten høyt og teipa fast is.. Ble litt bedre etterhvert så pressa meg til å sykle å hente lillingen for å dra på jobb... Det gikk ok, kjente at det var vondt.. men bare "bæs" i min tankegang..
- Det gikk seg ikke til så da jeg hadde fått glunten i seng og selv satt meg på sofaen kom jeg meg ikke opp igjen, så sov på sofaen.. Var verre da jeg våknet i morrest, men ble henta og dro på skolen selv om..

Nå hopper jeg rundt på krykker med en sinnsykt hoven og vond fot og en vond hånd! Resten av uken burde bli bra!!

Til tross for alt det har jeg det helt vannvittig bra for tiden!! Stortrives på skolen og gjør det BRA, får ikke nok av Sverre og har jo tidenes beste venninner +++ [:D]

Jøsses Maria...går det virkelig ann å ha så mye uflaks på en dag? Likevel klarer du å smile å skryte av hvor bra du har det.

Måtte le litt av historien din og. Høres jo litt komisk ut å besvime av sykkelen og på skolen. Håper du finner ut hva besvimelsene kommer av, og at du får ordnet opp i det.

Så bra du har det godt. Det unner jeg deg. Hva studerer du?

Uff da.... Det får holde me uflaks nå da...

Men hærlig å høre at du ellers har det toppers[:D][:D][:D]

herregud Maria....dette var da voldsomt? hvorfor er du så svimmel? det burde du få sjekket ut.... men ellers er du jo den mest positive jenta jeg kan tenke meg, så at du klarer brasene tviler jeg ikke på!!!!

gooood klem [:D]

ORIGINAL: frøkenblaa

Jøsses Maria...går det virkelig ann å ha så mye uflaks på en dag? Likevel klarer du å smile å skryte av hvor bra du har det.

Måtte le litt av historien din og. Høres jo litt komisk ut å besvime av sykkelen og på skolen. Håper du finner ut hva besvimelsene kommer av, og at du får ordnet opp i det.

Så bra du har det godt. Det unner jeg deg. Hva studerer du?

Vel.. noen dager har man litt mer uflaks bare.. Orker ikke henge med hodet av den grunn. Har nemlig alltid slitt på skolen, men for første gang føler jeg at jeg har full kontroll. Får bra resultater på prøver og er faktisk skolelyset i klassen.. (digger å være skolelys;)

besvimt har jeg gjort i vannvittig lang tid nå.. ofte, men legen sier at jeg bare har virus på balansenerven selv om jeg ikke har de samme symptomene på hvordand et kommer.. Skal til ny utredning tenker jeg hos en annen lege når jeg får tid til det.. høstferien tenker jeg:)

Jeg går elektro vg1! Spennende[:)]

Ja og en ting til! Jeg ahr lagt huset mitt ut for salg[:D][:D][:D]

Lillegumman: Vet ikke helt hvorfor jeg besvimer sånn, men pleier som regel å få en forvarsel på forhånd så jeg kan stoppe med det jeg holder på med før jeg kræsjer helt..

Takk for klemmen:)

Ajja: Jo en gang må jo uflaksen snu... tror den er på god vei nå;) Føles sånn ut iallefall!

ORIGINAL: Drømmefangeren

Lillegumman: Vet ikke helt hvorfor jeg besvimer sånn, men pleier som regel å få en forvarsel på forhånd så jeg kan stoppe med det jeg holder på med før jeg kræsjer helt..

Takk for klemmen:)

Ajja: Jo en gang må jo uflaksen snu... tror den er på god vei nå;) Føles sånn ut iallefall!

men kjære deg frøken, sjekk det ut! har ei venninne som har fått krystallsyken (virus på balansenerven) og det er ingen lek!

i alle dager! SÅ mye uflaks, å so mutch to do!! Du er skikkelig tøff som får til alt selv om du er alene! (tror jeg aldri jeg hadde klart!)

God bedring til foten og hånda! Og husk å ta vare på deg selv innimellom slagene [;)]

Ha rundersøkt det tidligere.. men ikke fornøyd med svarene så skal rådføre meg med en annen lege til høstferien. Er det krystallsyken er det eneste som hjelper uansett å gjøre noen øvelser.. så kaaanskje det blir bedre, men man blir jo aldri kvitt det.

Har vært en hektisk skolestart ja, med jobb etter skolen og så lekser, men er litt deilig å ha fått skikkelig rutiner. Virker som Sverre også liker det! :p

Idag skal jeg kose meg med sesongavslutningen på True Blood og leksefri for første gang siden skolestart! :p

ok...håper du blir kvitt det i alle fall!

[:)] me 2

ORIGINAL: Lillegumman

herregud Maria....dette var da voldsomt? hvorfor er du så svimmel? det burde du få sjekket ut.... men ellers er du jo den mest positive jenta jeg kan tenke meg, så at du klarer brasene tviler jeg ikke på!!!!

gooood klem [:D]

Jøsses, det der kan man vel kunne kalle en ekte god, gammaldags Donald-historie![:D]

Huff da, dette var mye på engang, håper du blir kvitt det svimelhtsgreia og at de finner et annet svar nr du skal utredes igjen. Dette var ikke noe sjekt å høre Maria, klem til deg.

Flott at du kommer inn i en rutine med Sverre og studiene, det er jo ikke like litt som alenemamma.
Synes du er flink so står på slik jeg, flot å høre at du er flink på skolen nå. Dette hjelper jo godt på selvtilliten. Bra jobba jente[:D]

Men husk å ta vare på deg selv også.

Men hvor skal du bo når du selger huset, har du noe i skikerten, eller er det hemlig[;)]

ORIGINAL: twinanne

Huff da, dette var mye på engang, håper du blir kvitt det svimelhtsgreia og at de finner et annet svar nr du skal utredes igjen. Dette var ikke noe sjekt å høre Maria, klem til deg.

Flott at du kommer inn i en rutine med Sverre og studiene, det er jo ikke like litt som alenemamma.
Synes du er flink so står på slik jeg, flot å høre at du er flink på skolen nå. Dette hjelper jo godt på selvtilliten. Bra jobba jente[:D]

Men husk å ta vare på deg selv også.

Men hvor skal du bo når du selger huset, har du noe i skikerten, eller er det hemlig[;)]

Helgene bare koser vi oss med lange turer og annet som får en til å koble ut[;)]

Takk for det du, men nå har jeg jo vært alenemor fra dag en og er vant til det.. ikke opplved noe annet, så går helt fint det:) Nå er han så stor at familie og venner rundt har begynt å stille mer opp!

Har søkt kommunal bolig til jeg er ferdig utdannet.. Får jeg ikke det leier jeg bare en vanlig leilighet. Orker bare ikke ei så lenge jeg er under NAVs system.. [:'(]

Nei stakkars[:-]
Skulle til å spørre om du har vært å fått målt blodprosenten din, om du kanskje hadde blodmangel/jernmangel.
Men regner med legen tok blodprøver av deg da du var der.

Ja, trapp opp hos en annen lege å be om utredning[:)]

Elektro VG1?
Hva skal du utdanne deg til? (jeg har visst gått glipp av noe).

Masse god bedring til foten og hånda! Håper virkelig de finner ut hva som er årsaken til besvimelsene!!

Stor god bedringsklem!![:)]

huffda.. det var mye på kort tid[&:] Men angående besvimelsene.. stresser du mye? og spiser dårlig? Ei venninne av meg drev å besvimte på vei til og fra skolen.. på skolen.. Og hun ble testet for epilepsi og litt forskjellig.. men det viste seg at det kom av stress rett og slett.. Og at hun var dårlig til å få i seg mat.

ORIGINAL: Sprettmusa

Nei stakkars[:-]
Skulle til å spørre om du har vært å fått målt blodprosenten din, om du kanskje hadde blodmangel/jernmangel.
Men regner med legen tok blodprøver av deg da du var der.

Ja, trapp opp hos en annen lege å be om utredning[:)]

Elektro VG1?
Hva skal du utdanne deg til? (jeg har visst gått glipp av noe).

Masse god bedring til foten og hånda! Håper virkelig de finner ut hva som er årsaken til besvimelsene!!

Stor god bedringsklem!![:)]

Har målt blodprosenten og blodtrykk, men det er helt normalt. Det er vel det som hart blitt målt hver gang jeg har kommet til legen.

Jeg skal bli elektriker tenkte jeg:)
Jo takk, handa er mye bedre idag og jeg får gratis skyss til skolen.. (er litt deilig å parkere sykkelen hjemme:)

Takk takk!:)

ORIGINAL: wimza

huffda.. det var mye på kort tid[&:] Men angående besvimelsene.. stresser du mye? og spiser dårlig? Ei venninne av meg drev å besvimte på vei til og fra skolen.. på skolen.. Og hun ble testet for epilepsi og litt forskjellig.. men det viste seg at det kom av stress rett og slett.. Og at hun var dårlig til å få i seg mat.

Har vel vært litt stress i det siste ja, men dette har jo pågått i en lang periode over år og har ikke vært i en stresset periode hver gang nei. Spiser godt, sunt og variert.

Har vært under utredning for epilepsi og det var det heldigvis ikke:)

ORIGINAL: Drømmefangeren

ORIGINAL: wimza

Har vel vært litt stress i det siste ja, men dette har jo pågått i en lang periode over år og har ikke vært i en stresset periode hver gang nei. Spiser godt, sunt og variert.

Har vært under utredning for epilepsi og det var det heldigvis ikke:)

Bra det ikke var epilepsi da[:)][:D]
Huff, får håpe de finner ut av det da. Lykke til med hussalg og skolegang[:)]

Takk takk[:D]

Back
Topp