Snakk om tilrettelegging da :) :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Må bare skryte litt av arbeidsgiveren min!!! Er nå 100 % sykmeldt til over påske, men tenker å begynne forsiktig på igjen etter påske dersom formen min er enig :p Var til samtale med sjefen min i dag, å må bare ta av meg hatten for mulighetene for tilrettelegging jeg får :) Skal starte forsiktig med 20 % og dele dette opp i noen timer x 2 dager. Har også fått tilbudet om en mer administrative oppgaver enn det å være i avdelingen med tunge løft, direkte pasientkontakt og matservering. Jobber som sykepleier og har bekymret meg noe ad hvordan jeg skulle få dette til å fungere, da jeg GJERNE vil jobbe, men sliter med litt gele-følelse i kroppen og svimmelhet/kvalme. Så er suuuuuuper happy :) :)

Hurra for arbeidsgivere som tilrettelegger! De er det ofte langt imellom desverre ;)
Er deilig når det ordner seg sånn at en kan jobbe lengst mulig :)
Gleder meg til å kunne dra delvis tilbake på jobb etter påske jeg også :)

Så fantastisk!! Sett stor pris på det :D Er ikke alle arbeidsplasser som er like flinke til å tilrettelegge :(

Så bra! Godt å høre slike solskinnshistorier :)

Så deilig ;) Jeg er også sykemeldt til etter påske. Har spurt arbeidsgiver ift tilrettelegging, men fikk beskjed om å ikke mase :mad: Sliter med bekkenløsning og har fire etg med trapper for å komme meg inn på arbeidsplassen :confused:

Det finnes så mange supre arbeidsgivere!!! Heldigvis :) flott at du får det så godt tilrettelagt! :)

Så bra med god tilrettelegging :-) sjefen min har også sagt at jeg må si fra om det er noe spesielt jeg trenger :-)

Back
Topp