Snakk om flaks!!

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
Fikk brev fra sykehuset idag :-) Pågrunn av diverse årsaker er de nødt til å flytte keisersnittet fra 30.12.13 til 02.01.14 :-) Da blir d heldigvis januarbarn på oss lell :-) Slipper jeg å tenke mer på skolestart og de negative kommentarene jeg får når jeg sier 30.12 :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Så bra!! Da blir det sikkert litt lettere for deg fremover :) Gratulerer!!

Sent from my iPad using BV Forum

Så til syvende og sist så var du egentlig enig med kommentarene du fikk? Hehe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er den datoen jeg ikke har klart å få ut av hodet siden jeg ble gravid :p føler på meg at tvillingene mine kommer da de og :)

Så til syvende og sist så var du egentlig enig med kommentarene du fikk? Hehe :)

Enig har jeg jo alltid vært at det er bedre å være 6.5 enn 5.5 når man starter på skolen, poenget mitt var at jeg syned det er uhøflig å svare på den måten nå jeg forteller datoen og de vet jeg ikke kan gjøre noe med det.

Fikk brev fra sykehuset idag :-) Pågrunn av diverse årsaker er de nødt til å flytte keisersnittet fra 30.12.13 til 02.01.14 :-) Da blir d heldigvis januarbarn på oss lell :-) Slipper jeg å tenke mer på skolestart og de negative kommentarene jeg får når jeg sier 30.12 :-)

Alltid greit det:) blir spennende!:)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Så fint..!! Det har jo faktisk litt å si, så det var hyggelig:) da må du visst vente til neste år alikevel, som alle oss andre :p hehe!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så bra :) gratulerer med ny dato :) spennende :)

Så fint at datoen er flyttet :) selv om det går helt fint å være født i desember også ( har bursdag 27/12) , så håper jeg også atjeg kan vente med fødsel til januar

Back
Topp