snakk om energibombe ;)

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Våkna i dag tidlig å laga frokost å fikk kledd de elstebarna. Mannen følgte de på skole å i barnehagen så eg fikk legge meg litt igjen :) sov noen timer å våkna med den energibombå, dette ble gjort: -vasket huset fra tak til gulv, vaska vinduer på innsiden, vasket og brettet klær, hentet barna i ettermiddag mens maen laga middag. Så tok han barna med seg i svømmehallen så eg fikk slappet av litt, gikk i dysjen og dysjet leeeenge, baberte leggene og intima. Nå e mor sliten i kroppen så nå har eg slengt meg ned på sofaen forann tvn me ein hærlige tekopp :) den følelsen av å ha så masse energi igjen å faktisk klare å gjøre noe :)

Våkna i dag tidlig å laga frokost å fikk kledd de elstebarna. Mannen følgte de på skole å i barnehagen så eg fikk legge meg litt igjen :) sov noen timer å våkna med den energibombå, dette ble gjort: -vasket huset fra tak til gulv, vaska vinduer på innsiden, vasket og brettet klær, hentet barna i ettermiddag mens maen laga middag. Så tok han barna med seg i svømmehallen så eg fikk slappet av litt, gikk i dysjen og dysjet leeeenge, baberte leggene og intima. Nå e mor sliten i kroppen så nå har eg slengt meg ned på sofaen forann tvn me ein hærlige tekopp :) den følelsen av å ha så masse energi igjen å faktisk klare å gjøre noe :)

Åå, så heldig du er. Jeg håper at jeg får like energibombe som din i morgen når jeg våkner:D. Jeg har plan til å vaske huset, gud hjelpe meg:confused:

Så deilig med masse energi :)

Elsker slike energidager :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så deilig! Når har du termin? :P

-Fra appen-

Så herlig da! :-D
Hær har det vært stikk motsatt i dag, sovet omtrent hele dagen :-P

Åh så deilig!! Send gjerne over litt energi hit:P Har planer om å få pakket denne fødebaggen og lage pizzasnurrer som skal til fryseren i morgen, men spørs vel hva man klarer :/

Får du virkelig til å barbere intima?! Eg er grådig imponert!! Ga det eit forsøk i dag, men ga opp rimelig fort! :p ser jo ingenting! :o

Du var flink som gjorde alt det andre også, då..! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra :) Godt å få litt energi innimellom :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Herrrrrrlig :D energidager skal og må nytes! ;) flink har du vært! Håper dagen idag ikke blir tung? Sambo blir litt frustrert på meg hvis jeg har slike dager..du må betale for det i morgen! Han har ofte rett, men, det er så deilig den dagen med energi er der så da må jeg leve i nuet! ;) :)

Så flink du er:)

Men si meg, er fødselen like rundt hjørnet? Det er ikke uvanlig at man får energi fra e annen dimensjon til å gjøre "redet" ferdig like før fødselen:)

Back
Topp