Snakk om ammetåke!!

morfor2

Glad i forumet
Fant først ut nå at det var et forum for de som fødte i juni 2006.. Snakk om å ikke få med seg hva som skjer her inne.. he he Er visst litt distre.. eller lider av den berømte ammetåken[8D]

Er for det meste inne på generelt og spedbarnstid, men det var nå kjekt at det var et eget forum for de som fødte i juni! Helt supert å få dele erfaringer og spørre andre som har små babyer født i samme måned[:D]

Hehe.. bedre sent enn aldri! Godt å høre at det er flere som lider av ammetåka.

Jeg presterte på Lørdag etter å ha handla, å legge igjen nøkler + mobil i bila. Og dette fant jeg ut kl 01 Søndag, er natt til mandag... Og sambo har ekstra nøkler men kommer ikke hjem før senere i dag.. Othilie skal jo i barnehagen, får ikke levert hu uten bil...

Takk å pris for min snille svigermor, som tropper opp på kort varsel og hjelper meg!

Ammetåke er no' dritt!

He he ikke bare bare å være i sin egen lille verden[:D]

Er selv veldig flink til å glemme ting min mann forteller meg.. Kan hardnakket påstå at han ikke har fortalt meg ting - han blir da beskylt for å ikke fortelle meg viktige og nødvendige ting[:D][:D] Stakkers mann..

Han forstår heldigvis at jeg ikke er helt ved mine fulle fem for tiden og glemmer mye som blir fortalt[:D]

Her er det mest sambo som lider av ammetåke...
Skulle ut å kjøpe batteri, kom tilbake med en slange. Måttte så dra ut igjen.. Nå er jeg spent på hva han kommer med denne gangen![:D]

*ammetåke* ja[&:]
Den har satt inn for fullt her. Går bare rundt meg selv... Gullfiskhukommelse!

Back
Topp