snakk om å tutgrine, men det gjorde jeg nå..

Bruker123kar

Forumet er livet
Jeg må visst være helt skrullete i nøtta, men sannheten er vel at jeg er full i hormoner for tiden..
pga seriøøøøs morgenkvalme, måtte mannen min ta med lillejenta på tilvenning i bhg i dag. hadde egentlig gleda meg veldig til å gjøre det selv jeg.. men neida,formen på bunn fra kl 4 i natt, så jeg vekka mannen min og sa at han måtte avlyse et stort møte han hadde kalt inn til på jobb(iiiikke særlig blid på det nei..mye stress å få sagt ifra til alle, for det er i en stor prosjektjobb hvor folk er spredd for alle vinder..) men er jeg dårlig så er jeg dårlig:(

iallefall, når det går ut av døra, hun sitter så fornøyd i vogna, pappaen vinker til meg gjennom vinduet, på radio norge spiller de en kjempekoselig juleaktig sang(fordi det visstnok snødde i london) og det i løpet av natten hadde frosset til her, slik at alt var hvitt.. da kommer tårene.. TUUUUUTGREIN.. jeg vet ikke hvorfor.. skuffelsen over å ikke kunne følge henne i bhg, eller litt trist fordi hun nå offisielt ikke er baby lenger.. ble iallefall ordentlig lei meg.. måtte bare dele det med noen.. og håper at det ikke bare er jeg som er litt sprø??

formen kom seg heldigvis littegrann, fikk dusjet og spist to biter av en skive, så kom jeg meg bort til barnehagen. fortalte kontaktpersonen til vesla at jeg var gravid og mildt sagt varierende i formen. hun var kjempesnill og sa at i morgen kunne vi komme når vi ville:) gubben storkoste seg i bhg med vesla, ble leeenge etter jeg kom, han syns det var helt topp med alle ungene(og ble tilbudt vikariat hvis han ville ha, men tro ikke det nei, med den tidkrevende jobben han har..)
Vesla syntes bhg var helt supert, krøp rundt og lekte som den største selvfølge:):)

Det er jo en overgang når de begynner i barnehagen og da. Er veldig rolig i forhold til det jeg, men har jo gjort dette tre ganger før... Men stort sett går det jo bra, og de små koser seg vanligvis i barnehagen[:D] Men skjønner at det er kjedelig å gå glipp av første dagen... (jeg gikk glipp av nest minste sin første skoledag, da var farmor med henne, jeg måtte jobbe).

Back
Topp