Snakk om å renne på do

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Herlighet - siste dagene har jeg altså vært på do å tisset så sykt ofte!! Er 12+0 idag - noen flere som har det på samme viset? Har liksom hatt en periode nå der ting var mer normalt...nå går jeg på do minimum en gang i timen - for ikke å snakke om når jeg våkner tidlig på morgenen - løøøøøøøøper på do! :hilarious:

Jeg tenker ikke så mye over det når jeg er hjemme eller på jobb, men plutselig blir det ett problem hvis jeg er ute og handler eller går tur :P Nå har jeg begynt å mappe ut hvor det er gratis å gå på do rundt omkring i Oslo sentrum :P

I natt var jeg oppe fire ganger, like krise hver gang

Jeg er faktisk ikke noe særlig mer på do, men på natten er jeg oppe 1-2 ganger, det er jeg normalt sett ikke ellers

Jeg var også sånn forrige uke, men denne uken har vært mye bedre. Mulig det har blitt bedre plass fordi livmoren har kommet ut av bekkenet?

Er mye på do, men drikker mer enn vanlig, så tørst! I natt var jeg oppe på do 3 ganger!

Jeg føler ikke jeg går ofte på do på dagtid, men det er et evig renn på natta. Jeg våkner ikke av at jeg må på do. Jeg våkner av at ettåringen vekker meg, og så får jeg ikke sove igjen uten at blæra er tom.

Må på do annenhver time, om ikke hver time. Om natta må jeg opp en eller to ganger. Sliter litt med å sovne igjen etterpå :p

Back
Topp