Snadder:)

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
I dag ble det loff, reker, sitron og majones til "middag" samt vannmelon og grønt eple! Gosj, har virkelig fått sommerfølelse:) herlig! Håper dere alle har en fantastisk kveld:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Haha, jeg tror faktisk at jeg står over Rekemelk sjøl også, så enig med babiss der:P Hehe

Tror jeg jaggu jeg skal kjøpe reker og loff imorgen ja!:)))

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Har så lyst på sommer nå, og lett sommermat! ;) trenger jeg å si at det akkurat har sluttet å snø :( trøster meg med at det er helt vanlig april her i nord :)

Har så lyst på sommer nå, og lett sommermat! ;) trenger jeg å si at det akkurat har sluttet å snø :( trøster meg med at det er helt vanlig april her i nord :)
Pleier ikke være så varmt som det hat vært her på østlandet denne måneden heller, men er veldig deilig. Håper bare ikke sommeren blir "oppbrukt" innen den egentlig skal være her :P

I dag ble det loff, reker, sitron og majones til "middag" samt vannmelon og grønt eple! Gosj, har virkelig fått sommerfølelse:) herlig! Håper dere alle har en fantastisk kveld:)

Hørtes godt ut! Har spist en del av dette selv i graviditeten, bortsett fra at det er gule epler hos meg da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp