Snadder tråd

mmm det så godt ut..Vi har akkurat kommet hjem fra venner hvor vi spiste hjemmelaget pizza:)
Jeg er ikke sulten om dagen så her går det i veldig lite..kansje en banan,et knekkebrød,noen druer og litt brus det kan være mitt måltid iløpet av en dag.

Å herremann det så godt ut! Her er det tomt for det meste, handle dag i morgen det er i allefall sikkert! :) Fikk en vaffelkake når jeg var med guttungen på skirenn i dag da, så litt har jeg jo fått :)

Jeg har spist is i dag, med sjokoladesaus og sånne små daimkuler oppå, og jeg er egentlig ikke så glad i is engang....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg må vente med å svare til den ungen er ute:p
For her er kvalmen like fæl, og det er cola som er livreddningen. Men når jeg har født, skal det fråtses:D

Oppvarma lapper med nuetella på og jordbær ved siden av:))) hihi

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

"Middag for under 100lappen" er ukas meny. Det er godt og variert:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lovehearts, lovehearts, lovehearts.

I går kveld ble det sushi. Dagen før take away-pizza. Lørdagsgodt ble en skål med oppskåret frukt, deilig, men sjeldent. Vanligvis går det i snop og søl.

image.jpg

Man kan ikke nekte en gravid kvinne litt snadder ila arbeidsdagen :anyone

Lovehearts, lovehearts, lovehearts.

I går kveld ble det sushi. Dagen før take away-pizza. Lørdagsgodt ble en skål med oppskåret frukt, deilig, men sjeldent. Vanligvis går det i snop og søl.[/quote

Lovehearts er sååå himla godt:excited001
Blir aldri lei !

Her går det i vannmelon, druer, vannmelon, yoghurt med müsli, vannmelon, jordbær, vannmelon, biola og sist, men ikke minst; vannmelon!:p

Heeelt hekta!:p Vannmelon til frokost, lunsj og kvelds!:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp