Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snack a jack i de småposene!
Fruktsalat med kokesjokolade
Mango og vaniljekesam
Den lollipopisen i storboks
![]()
Eller bare vanlig lollipopmager cottage cheese med syltetøy i eller frukt.
Valnøtter med akasiehonning og evt vaniljekesam.
Epler, druer og blåbær med vaniljekesam og et kaneldryss.
Ost og kjeks?![]()
Her i huset spiser mannen og vesla mye vaniljekesam med bær. Ellers så fråtser dem bare bær. De er også veldige glad i hjemmelaget musli og yoghurt.
Gjør det! Jeg er kresen og vanskelig i matveien, men det er en fryd å se på vesla og mannen som virkelig koser seg med så enkle ting som detÅh, jeg har masse frossne bær i fryseren jo! Kanskje jeg må kjøpe vaniljekesam å teste det ut![]()
Gjør det! Jeg er kresen og vanskelig i matveien, men det er en fryd å se på vesla og mannen som virkelig koser seg med så enkle ting som det![]()
Ost og kjeks har jo massemasse kalorier? Det finnes vel lettvarianter av alt, men uansett blir det mye kalorier.Valnøtter med akasiehonning og evt vaniljekesam.
Epler, druer og blåbær med vaniljekesam og et kaneldryss.
Ost og kjeks?![]()
Ost og kjeks har jo massemasse kalorier? Det finnes vel lettvarianter av alt, men uansett blir det mye kalorier.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
På rema hvertfallAlt her hørtes godt ut !Hvor kjøper du Snack a jack i småposer ? Kan bare huske å ha sett de store typene ;o
På rema hvertfall)
SignOst og kjeks har jo massemasse kalorier? Det finnes vel lettvarianter av alt, men uansett blir det mye kalorier.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app