Snackstips ?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Trenger tips til snacks med lite kalorier ! Sliter med å komme ut av sukkerdalen etter jul og bursdagsfeiring ! ;/

Snack a jack i de småposene!

Fruktsalat med kokesjokolade

Mango og vaniljekesam

Den lollipopisen i storboks

:)

Snack a jack i de småposene!

Fruktsalat med kokesjokolade

Mango og vaniljekesam

Den lollipopisen i storboks

:)

Alt her hørtes godt ut ! :D Hvor kjøper du Snack a jack i småposer ? Kan bare huske å ha sett de store typene ;o

Eller bare vanlig lollipop:) mager cottage cheese med syltetøy i eller frukt.

Valnøtter med akasiehonning og evt vaniljekesam.

Epler, druer og blåbær med vaniljekesam og et kaneldryss.

Ost og kjeks? :-)

Her i huset spiser mannen og vesla mye vaniljekesam med bær. Ellers så fråtser dem bare bær. De er også veldige glad i hjemmelaget musli og yoghurt.

Ost og kjeks? :)

Dette hørtes også godt ut! Ost å kjeks er jo vidunderlig! Glemmer helt av alt det gode når jeg trenger å huske det ;o

Her i huset spiser mannen og vesla mye vaniljekesam med bær. Ellers så fråtser dem bare bær. De er også veldige glad i hjemmelaget musli og yoghurt.

Åh, jeg har masse frossne bær i fryseren jo! Kanskje jeg må kjøpe vaniljekesam å teste det ut :)

Gjør det! Jeg er kresen og vanskelig i matveien, men det er en fryd å se på vesla og mannen som virkelig koser seg med så enkle ting som det:)

Jeg er også veldig kresen, og derfor er det også mye jeg ikke har våget å prøve ;p Men i mangel på snacks i disse slanketider må jeg nok prøve nye saker :) Kanskje sønnen min også kan kose seg sammen med meg eller for seg selv om det ikke faller i smak hos meg da ;p

Ost og kjeks? :-)
Ost og kjeks har jo massemasse kalorier? Det finnes vel lettvarianter av alt, men uansett blir det mye kalorier.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ost og kjeks har jo massemasse kalorier? Det finnes vel lettvarianter av alt, men uansett blir det mye kalorier.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kommer veldig an på sorten ;) Er jo ikke meningen å spise mye likevel, bare å ha litt å spre utover et par timer på kvelden (og glede seg til) i stedenfor å kjøpe og spise godteri :)

Byggrynslunsj eller hva det nå heter. Den sunne versjonen av rislunsj;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp