Snacks til fødebagen

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Tenkte å gå å handle noe snacks til fødebagen etterpå. Tenkte på kjeks, sjokolade, gatorade el.l, snack-a-jacks (små riskaker med smak). Kanskje noe rislunsj eller noe hvis jeg finner en med lang dato.

Lurer også på å kjøpe noe ferdigmat å ha i fryseren så jeg kan lage meg noe å spise før jeg drar på sykehuset. Bor fem min unna med bil, så tenker å bli hjemme lenge så lenge som mulig.

Andre tips?

Eneste jeg har pakket er sånne pakker med knekkebrød med brunost. :)

Første gangen hadde jeg med sjokolade og energidrikk, og tok med en pose pizzasnurrer fra fryseren når vi dro. Jeg spiste ikke noe av det, var ikke mulig å få ned noe annet enn vann/saft. Andre gangen var vi hjemme, da gikk det bare i vann. Så her blir det ikke pakket med noe, får saft/frukt/suppe o.l. på sykehuset ved behov :)

Første gangen hadde jeg med sjokolade og energidrikk, og tok med en pose pizzasnurrer fra fryseren når vi dro. Jeg spiste ikke noe av det, var ikke mulig å få ned noe annet enn vann/saft. Andre gangen var vi hjemme, da gikk det bare i vann. Så her blir det ikke pakket med noe, får saft/frukt/suppe o.l. på sykehuset ved behov :)
Kanskje jeg skal ta å bake litt jeg også... Godt mulig jeg bare kommer til å drikke vann, men skader ikke å ha med noe. Vet akkuart hva slags mat de har på sykehuset, og synes det er skikkelig stusselig. Er så fysen for tiden, så vil ikke ta sjangsen på å ikke ta med noe heller:)

Har bedt mannen om å kjøpe med Kvikk Lunsj fra Norge (han gjorde det for noen uker siden og, men de har vi spist opp..haha).
Ellers så har jeg fått noen brustabletter for "ekstrem utholdenhet" til å blande i vann.
Mat og sånn regner jeg med å få på sykehuset.

Sjokolade, nøtter og bananer hadde jeg med sist.. Denne gangen tenker jeg også noe mat, for sist fikk jeg noe tørt brød med svett ost på sykehuset.. Vanskelig å planlegge, men jeg håper i alle fall jeg rekker å smøre med meg en matpakke, sånn i tilfelle!

Kanskje jeg skal ta å bake litt jeg også... Godt mulig jeg bare kommer til å drikke vann, men skader ikke å ha med noe. Vet akkuart hva slags mat de har på sykehuset, og synes det er skikkelig stusselig. Er så fysen for tiden, så vil ikke ta sjangsen på å ikke ta med noe heller:)

Glemte å skrive at mannen spiste pizzasnurrer da, så de kom til nytte selv om jeg ikke spiste av dem :)

Har bedt mannen om å kjøpe med Kvikk Lunsj fra Norge (han gjorde det for noen uker siden og, men de har vi spist opp..haha).
Ellers så har jeg fått noen brustabletter for "ekstrem utholdenhet" til å blande i vann.
Mat og sånn regner jeg med å få på sykehuset.

Hvis dere spiser de opp igjen, kan dere kjøpe flere i Sjømannskirken ;)

Hvis dere spiser de opp igjen, kan dere kjøpe flere i Sjømannskirken ;)

Hehe jeg vet, men nå skal mannen til Norge to ganger denne uka, så kommer foreldrene mine til helga og svigers neste helg. Så regner med at kvikk lunsj lageret vokser :D

Lurer på om det har Solo super på Sjømannskirken eller Munkholm...

Jeg var ikke noe flink sist og planla ingenting til selve fødselen. Mannen min måtte pakke bagen mens jeg stappet i meg en brødskive mellom riene. :p men han hadde kjøpt inn energidrikk, nøtter og new energy sjokolade. Jeg tok en slurk av drikken ellers fikk jeg ikke brukt for noe. Men her gikk det ekstremt fort, så mat og snacks hadde jeg ikke tid til å tenke på. Mannen fikk spist det da :)

Back
Topp