Snacks for gravide!

Vestlandsjentaa

Blir kjent med forumet
Hva lager dere til kvelden hvis dere skal kose dere med noe godt?
Jeg føler jeg blir mett av mindre enn en barneporsjon av middagsmat, og det frister ikke mye heller. Lagde meg bergen fiskesuppe fra Toro går kveld, med ristet loff til- og det var godt. Nå har jeg lyst på noe salt og lett Kanskje litt spagetti med noe olje og maldonsalt det skal ikke være lett å være gravid. Hvertfall ikke når jeg har både halsbrann og oppblåst mage allerede fra uke 6..!
 
Helt dilla på vannmelon om dagen her så det blir min snack :)
 
Moreller går unna nå.

Laget suppe i gårkveld etter tips her, det var godt.

Sist spiste jeg mye ostesmørbrød og drakk melk/sjokolademelk. ikke på det kjøret enda denne gangen. men husker jeg var veldig sulten på kvelden, måtte ete mye for å få sove :bored:
 
Vi trenger visst kalsium, så melk burde være bra å få i seg.. Jod er det vel og i melk:) Tine har jo kommet med en ny sjokolademelk som det ikke er tilsatt sukker i, på sånn vanlig melkekartong. Tror jeg skal kjøpe den til kosedrikk fremover :)
 
Vi trenger visst kalsium, så melk burde være bra å få i seg.. Jod er det vel og i melk:) Tine har jo kommet med en ny sjokolademelk som det ikke er tilsatt sukker i, på sånn vanlig melkekartong. Tror jeg skal kjøpe den til kosedrikk fremover :)

Heg drikker den uten sukker ja. og den med kaffe&sjokolade, er det styrk..? husker ikke. Sybs de vanlige er alt for søte! Ellers blander jeg litt tynn oboy selv
 
Back
Topp