Snacks er desverre min bestevenn..:/

• Trådstarter Trådstarter lykkeliten123
  • Opprettet Opprettet
L

lykkeliten123

Guest
Var slik forrige svangerskap også.. Har ingen spesielle symptom til nå, uten om at jeg er veldig snop syk og har maange kviser.. Forrige gang var ikke dette noe problem, da hadde jeg ingen kviser, men snopsuget var det. Jeg la berre på meg 12 kg som kom ut igjen ved fødselen.. Men denne gangen må jeg prøve å holde meg litt, vil ikke se ut som jeg gjør nå..

Hadde taco i går, og da kjøpte jeg feil tortilla chips pose, mannen min er kresen på det. Så han kjøpte ny, så da lå jo denne posen uåpnet og frista meg nå! Så jeg har stappa i meg en 200 g pose med tortilla chips..:/ Huff, får håpe disse kvisene blir bedre snart...

skjønner hvordan du har det hehe, blir mest usunn mat for min del, ikke nødvendigvis snacks som i snop og potetgull.
MEN er ikke vanskelig å skjønne hvorfor vi får kviser når vi spiser så mye junk! ;)

Har også fått en del kviser i det siste :/ spiser en del potetgull, men har klart å holde meg unna sjokolade så langt. Ikke at potetgull er så mye bedre :/ uff...

Hihi... Alt vi putter i oss altså:) Går væl forhåpentligvis over innen kort tid;)

Er redd for at dette suget kommer til å vare hele svangerskapet:/ Får bare prøve å være streng mot meg selv!

Huff kjenner til problemet :P jeg var så fast bestemt før jeg fikk bekreftet at jeg er gravid at om jeg var det så skulle jeg være så sunn og gå turer osv...    vel... må vel kanskje begynne snart da :P  problemet er at det frister mer med potetgull, sjokolade og sofakroken enn et eple og gåtur i dette uværet :P

Helt enig. akkurat det samme her gitt. Nå kommer som regel det jeg spiser opp igjen da....men blir ikke noe bedre av det. Er mange ting jeg blir så kvalm av. klarer nesten ikke være på kjøkkenet engang. og å gå turer som jeg hadde bestemt meg for....det har hvertfall ikke blitt noe av. Jeg tenker at nå må jeg bare komme meg gjennom denne perioden...så får jeg spise det som jeg føler hjelper meg der og da....

også får jeg prøve å være litt mer sunn og ativ når energien kommer tilbake og kvalmen gir seg :P

Back
Topp