Snaart tidlig ultralyd :)

Glasmurf<3

Blir kjent med forumet
Da er det bare en uke til vi skal på tidlig ultralyd og jeg er sååååå spent. Mange tanker svirrer rundt i hodet ang om det er liv i magen, fåt vi høre hjertelyden, er det en eller to spirer, ser alt bra ut.. u name it:)
Føler ikke at jeg helt tør å glede meg til desember før vi har vært der neste mandag! Sikkert fler som har det på samme måte.
Noen som allerede har vært på ultralyd og fått positive nyheter? :)

Så spennende! :D Hvor mange uker er du på vei når du skal på ul? :)

Spennende :) Og skjønner absolutt hva du mener ang å være avventende til å glede seg. Jeg kjenner på hele kroppen at den er gravid og jeg så et bankende hjerte på ul for 7 dager siden, men klarer ikke se for meg en baby i desember.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg er 7+5 da. Dette er fryseforsøk så da får vi tidlig ultralyd på klinikken så det er veldig betryggende det:) Men selvfølgelig kjempe spent. Er så redd for at de sier at de ikke finner hjertelyd eller at noe ikke er som det skal selv om jeg ikke har noen grunn til å tenke slik. :)

Så spennende! :D Hvor mange uker er du på vei når du skal på ul? :)
Jeg er 7+5 da. Dette er fryseforsøk så da får vi tidlig ultralyd på klinikken så det er veldig betryggende det:) Men selvfølgelig kjempe spent. Er så redd for at de sier at de ikke finner hjertelyd eller at noe ikke er som det skal selv om jeg ikke har noen grunn til å tenke slik. :)

Så bra at du får god oppfølging :) Du får helt sikkert se et lite hjerte, eller kanskje to, som banker for deg <3

var 6+3,alt var fint! ny ul 10+3 om 16 dager :)

Skal også på ul på mandag! Og tenker som deg, tror jeg kan begynne å glede meg om jeg ser et bankende hjerte :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Skal også på ul på mandag! Og tenker som deg, tror jeg kan begynne å glede meg om jeg ser et bankende hjerte :)

Ja jeg føler at det først blir reelt når jeg har vært på ultralyd, også kommer mange flere milepæler deretter da:) Huff det er meg en følelsesladd karusell vi begir oss ut på :) Lykke til på mandag:)

Jeg var på ul 6+2 og fikk da se og høre hjerte:)Kjempe betryggende og skal tilbake 2.mai for å se da også;)Gled deg

Jeg skal på tidlig ul nå på torsdag :) er 7+3 da etter første prøverørsforsøk, grugleder meg! Har ikke helt gått opp for meg at det er en bitteliten baby som vokser i magen nå :D Blir første barnet også :)

Lykke til!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Ja jeg føler at det først blir reelt når jeg har vært på ultralyd, også kommer mange flere milepæler deretter da:) Huff det er meg en følelsesladd karusell vi begir oss ut på :) Lykke til på mandag:)
Ja masse lykke til til deg også :)

Jeg skal på tidlig ul nå på torsdag :) er 7+3 da etter første prøverørsforsøk, grugleder meg! Har ikke helt gått opp for meg at det er en bitteliten baby som vokser i magen nå :D Blir første barnet også :)

Lykke til!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Ja vi er jo i veldig lik situasjon:) Det har ikke helt gått opp for meg at det endelig er vår tur.. Så alle forsvarsmekanismer er fremme og jeg frykter alltid det verste først:) Masse lykke til på torsdag:)

Masse lykke til på UL :)

Her har jeg ikke vært på tidlig, men jeg vurderer det til uke 12 :)

Så koselig! Gratulerer. ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er det bare en uke til vi skal på tidlig ultralyd og jeg er sååååå spent. Mange tanker svirrer rundt i hodet ang om det er liv i magen, fåt vi høre hjertelyden, er det en eller to spirer, ser alt bra ut.. u name it:)
Føler ikke at jeg helt tør å glede meg til desember før vi har vært der neste mandag! Sikkert fler som har det på samme måte.
Noen som allerede har vært på ultralyd og fått positive nyheter? :)

Hei! Skal på ultralyd til fredag!! Da er jeg 7+ 4!! Gleder meg!!! Satser på et sterkt bankende hjerte <3

Så kjekt å lese :D Gratulerer!! <3 <3
Kjenner jeg gleder meg til det blir vår tur en gang =)

Gratulerer! Så godt at alt så bra ut. Vi var på ul ved 8+0, og så en liten tass med bankende hjerte. Håper alle får fine opplevelser på ul!

Da har vi vært på ultralyd og fikk hilse på det mirakelet som kommer i desember:) Vi så et sterkt hjerte som banket som bare det og vokser som han/hun skal. Det var også bare et foster:) Så nå senker jeg skuldrene noen hakk og tør å glede meg til desember:)
Så godt du kan senke skuldrene litt! Slik tenker jeg også nå som jeg har sett hjertet slå! Om noe galt skal skje nå så kunne det sikkert like gjerne skjedd i uke 14 el 20. Så da tenker jeg bare positivt og tenker at hjertet til lille slår som mitt, og alle andre. Det er liv, så da er vel sannsynligheten like liten som om noe skulle skjedd med meg :)

Back
Topp