Snaaart i mål!

120 dager igjen, og synes det går sååååå sakte. Men det går vel tidsnok alt for fort. Har fått beskjed om at eg har risiko for tidlig fødsel, så er bare glad for hver dag han holder seg i magen. :Heartblue jordmor sa og at eg er en av de som har mange graviditetsplager, men på tross av det elsker eg å være gravid. Gleder meg til å møte guten! :love017
 
Må si at jeg føler det virkelig er evigheter til mars :hilarious: synes tiden går sakte og at 3 måneder er lenge.
 
101 dager her.
Syns det plutselig gikk fort for min del. Har jobbet mer enn tidligere (30% + litt ekstra), ogukene flyr. Sikkert litt fordi jeg har en del ting som må i mål før jul.
Litt rart å tenke tilbake, det føles som 3 år siden mars :hilarious::hilarious:
 
Jeg har termin 25.februar, men det kan jo fort bli mars-barn likevel :p

Det er jo faktisk nøyaktig tre måneder til termin i dag, synes ikke det er nærme i det heeele tatt :dead:
 
100 dager igjen her. Formen er veldig bra. Jobber fullt som lærer og håper jeg kan jobbe helt frem til permisjonen. Prøver å få gått turer så ofte jeg kan (når det ikke regner vannrett her i Bergen ).
 
99 dager igjen synes det har gått veldig fort. Jeg har vært sykmeldt og blir d helt ut desverre. Plagdes med bekken og rygg. Nå har jeg fått karpelltunnelsyndrom i hendene. Er med mitt første prøverørsbarn etter noen tøffe runder så jeg har virkelig fått prøvd meg. Men den prisen betaler jeg gjerne. Men formen min er blitt fin nå så håper den vedvarer så får bare de andre plagene være. Vektøkningen har vært stor da jeg har brukt mye medisiner før og under for å lykkes men alt d her er verdt t
Kan jeg spørre om en ting, du må ikke svare om du ikke ønsker: er karpaltunellsyndrom grunnen til at du nå er sykemeldt? Jeg har hatt det lenge selv, og begge hender sover hele natten, kan våkne med smerter i ene hånda, og fingertuppene/store deler av fingre og hånd er dovne hele dagen!
 
100 dager igjen idag!! Synes tiden har gått ganske fort, men vet av erfaring at det sikkert blir ekstremt tungt mot slutten. Kjenner at jeg allerede synes kroppen er tung og lite mobil, men koser meg med magen og sparkene :Heartpink
 
119 dager igjen, elsker å være gravid og tiden går fort, til tross for hyperemesis som roet seg først forrige uke, nå spyr jeg bare 1-5 ganger om dagen:hilarious:
 
Kan jeg spørre om en ting, du må ikke svare om du ikke ønsker: er karpaltunellsyndrom grunnen til at du nå er sykemeldt? Jeg har hatt det lenge selv, og begge hender sover hele natten, kan våkne med smerter i ene hånda, og fingertuppene/store deler av fingre og hånd er dovne hele dagen!

hei ja bare spør i vei det er ikke grunnen alene men jeg jobber til vanlig i butikk der jeg går, står og løfte mye hver dag. Så i og me at bekkene mitt ikke har vært på plass. Har vært hos kiropraktor d hjalp litt men til tider mer vondt. Så begynte med varmebasseng noe som hjalp men måtte kutte ut da jeg fikk en del blodtrykksfall sikkert mye med varmen å gjøre. Så lege sa den har gjort sin effekt de gangene du har vært der. Hendene mine har blitt værre. De er nummen hele tiden så får ikke jort alt på samme måte som før så i sin helhet er jeg vel sykmldt fordi jeg har vært litt uheldig å vært utsatt for ganske mye før og midt i. Så legen ønsket ikke å gjøre meg værre med tanke på at jeg skal ha overskudd når baby’n kommer og ikke minst tilbake i jobb etter permisjon. Men føler du det er et stort ubehag så skal du ikke føle du gjør noe galt med å være hjemme for dette er ikke noe som vedvarer men man skal ta ekstra vare på seg selv nå og ingen takker deg etterpå for at du var der likevel om du ikke burde
 
119 dager igjen, elsker å være gravid og tiden går fort, til tross for hyperemesis som roet seg først forrige uke, nå spyr jeg bare 1-5 ganger om dagen:hilarious:

Hjælp, det høres bare helt grusomt ut :eek:
Håper du kan få noen spyfrie uker snart også ❤️
 
hei ja bare spør i vei det er ikke grunnen alene men jeg jobber til vanlig i butikk der jeg går, står og løfte mye hver dag. Så i og me at bekkene mitt ikke har vært på plass. Har vært hos kiropraktor d hjalp litt men til tider mer vondt. Så begynte med varmebasseng noe som hjalp men måtte kutte ut da jeg fikk en del blodtrykksfall sikkert mye med varmen å gjøre. Så lege sa den har gjort sin effekt de gangene du har vært der. Hendene mine har blitt værre. De er nummen hele tiden så får ikke jort alt på samme måte som før så i sin helhet er jeg vel sykmldt fordi jeg har vært litt uheldig å vært utsatt for ganske mye før og midt i. Så legen ønsket ikke å gjøre meg værre med tanke på at jeg skal ha overskudd når baby’n kommer og ikke minst tilbake i jobb etter permisjon. Men føler du det er et stort ubehag så skal du ikke føle du gjør noe galt med å være hjemme for dette er ikke noe som vedvarer men man skal ta ekstra vare på seg selv nå og ingen takker deg etterpå for at du var der likevel om du ikke burde
Takk for svar! Forstår godt at alt sammen blir mye!! Jeg er mest plaget på kveld og morningen selv, så går greit på jobb.. Men kjenner at dersom det blir værre og i tillegg til slitenhet/ekstremt med hormoner som påvirker søvn og humør og levetilværelsen for familien, så kommer jeg til å roe ned med tanke på jobb!!
God bedring :Heartblue
 
Takk for svar! Forstår godt at alt sammen blir mye!! Jeg er mest plaget på kveld og morningen selv, så går greit på jobb.. Men kjenner at dersom det blir værre og i tillegg til slitenhet/ekstremt med hormoner som påvirker søvn og humør og levetilværelsen for familien, så kommer jeg til å roe ned med tanke på jobb!!
God bedring :Heartblue

godt at du ikke har d hele dagen. Var sånn til meg til å begynne med men så kom det å vedvarer hele dagen. Ja da må man bare roe ned. For meg har alt dette en sammenheng. Sover dårlig til tider så ikke mye søvn så blir så redusert på dagtid da. Så har jeg lang reise vei til jobb i tillegg så søvn og overskudd er viktig. Men jeg får gjort andre ting når jeg har energi så dagene blir ikke alt for lange. Så tenker jeg snart i mål og da vil alle plagene bli borte og jeg har det mest dyrebare du kan få her i livet i hendene mine så alt er verdt d men det er tøft når det står på. Takk og god bedring til deg også
 
Back
Topp