Snaaaart nå...

Moira

Glad i forumet
Så skal jeg hente inn vognen, og kikke litt på den i stua, før jeg pakker den i plast, og setter den på loftet *sukk*

Den var sinnsykt fin altså, og nesten ikke brukt =) Bagen var mye finere enn på bildet, og jeg er overlykkelig!!

De hadde en annen vogn i en butikk hvor jeg var idag - også en Emmaljunga, men brun og med samme mønster. WOW sier jeg bare!!!! At en vogn kan være så vakker, det trodde jeg faktisk ikke!

Var med sports understellet, og med vendbart styre. Akkurat som jeg ønsket meg =)

Ja - helt håpløst å kjøpe vogn så tidlig, men jeg tror jeg hadde angret om jeg ikke hadde gjort det!

Jeg hadde også kjøpt drømmevognen om jeg hadde funnet den:) Nå er det bare å glede seg til du kan bruke den om 7 1/2 mnd:)

hehe ja du kan så si =) Fikk den billigere også på grunn av en feil hun hadde glem å nevne, en feil om gikk på garantien, så det ordner jeg selv.
Og da har jeg en TIPP TOPP vogn som jeg fikk BILLIG, og det er i tillegg drømmevogna!!

Nei jeg er storfornøyd jeg =)

Gratulerer med vogna i hus! Må innrømme at jeg er litt missunnelig ;)

Sandrine skrev:

Tusen takk du, men jeg må også innrømme at jeg føler meg litt riv ruskende gal!!! hehe =)

Så dette MÅ gå bra rett og slett!! Noe annet er uaktuelt!

Hehe, det går nok bra skal du se ;) 

Sandrine skrev:

Jeg også!!!! Gratulerer!!! :-D

Gratulerer med vogn! Så gøy å ha drømmevognen på plass allerede :)

Ja tusen takk dere =)

Jo det er deilig, men veeeeldig skummelt også! Så den skal settes i plast og opp på loftet, sånn at jeg ikke ser den hehe =)

Back
Topp