snøvær

maysen

Forumet er livet
fy f*** det snør og det har lagt seg på marka.[:@] for et drittvær

oi!!!! Allerede?? Jeg liker ike snø =( gleder meg til sommeren, og jul da..[8|]

gleder meg til jul jeg også, men det er altfor tidlig med snø nå midt i september synes jeg[:@] skal ut med bil i morgrn tidlig og jeg har sommerdekk på så må vel kjøre pent og rolig da.

Her har det snødd i hele natt, så nå er det hvitt ute. Jaja, godt å vite at det forsvinner igjen før det blir ordentlig vinter.

Gleder meg som en gal til vinteren jeg.. Noe så kos å kunne feire vår første jul med gutten vår.
Tenk tanken dere å ligge foran peisen på masse puter og tepper med det lillenurket deres mellom dere som ligger og er bare blid og herlig [:)] Hva kan vel være bedre enn det da dere???

oj det var tidlig men får satse på at det forsvinner.. litt tidlig enda ja[:D]

Marka var hvit her også, men nå skinner solen - varmt? ca 2 grader.[:D]

Det la seg snø her i går å!!!! I tromsø!!! Og jeg måtte SKRAPE vinduene på bilen i dag. Og det var skikkelig IS!!!

det snør, det snør tiddelibom[:D] var da tiiidlig. er 0 grader her nå.. sukk... men er glad det forsvinner igjen[:)]

Jøss det var vel litt tidlig med snø vel??? Her i Skien er det 15+ og nydelig sol....

gleder meg til julefeiringa jeg også.. nå er vi jo blitt en liten familie her[:D] dette kommer til å bli en spesiell jul.. på julaften har jeg og samboeren vært sammen i 2 år..og det kan vi feire sammen med vårt dyrebare lille gull,Elias[:D]

Nå gleder jeg meg til jul.

Da kommer Jenny ut :)

Det snør, det snøøøør, tiddelibom, Det er det gjøøør, tiddelidom!! [:D] Her snør det og regner og hagler og er oppholdsvær og sludder om en annen..

åå jeg misunner dere som får snø så tidlig jeg, jeg elsker snø og kaldt!!! gleder meg masse til vinteren, har vært masse nordover og bodd litt der oppe og savner mørketid og snø og vinteren.. her er det nå mellom 15 og 18 grader...

Back
Topp